معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
تلاش دشمن برای شکاف بین مردم و انقلاب

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/04/24/1398042418452199217895814.jpg

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان فردا، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در در گردهمایی سیاسی ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی استان اظهار کرد: دشمن از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همچنان به دنبال توطئه هستند که در این راستا علما نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب اسلامی است، افزود: امروز روحانیون و علما با روشنگری و ایجاد وحدت نگذارند دشمن به هدف خود برسد.
وی گفت: دشمن نمی‌خواهد مردم بخصوص جوانان، اهداف و آرمان ها‌ی انقلاب اسلامی را بشناسند.

جوانی اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران اسلامی این است که باعث ایجاد تفکری شوند که انقلاب را دلیل اکثر عقب ماندگی‌ها نشان دهند، اما وظیفه ما این است که نگذاریم چنین تفکراتی شکل گیرد و باید برای مردم روشنگری کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: امروز انتظار رهبر معظم انقلاب از جامعه این است که مفاهیم انقلاب را به نسل جوان کشور بیاموزیم تا در آینده دچار گمراهی نشوند.

جوانی ادامه داد: امام برای خدا قیام کرد و همین باعث شد تا خدا پشتیبان و یاور او باشد و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و اگر اینگونه نبود انقلابی صورت نمی گرفت.

وی گفت: پرچم این انقلاب صادقانه بلند شده است و جمهوری اسلامی درطول این چند سال در کنار تمام مظلومان ایستاده و در آینده هم خواهد ایستاد.

 جوانی خاطرنشان کرد: داعش ساخته آمریکا بوده و این حرف را خودشان ثابت کردند ترامپ در مناظره‌های خود و خانم هیلاری کلینتون در کتابش بار‌ها به این موضوع اشاره و تاکید کرد.

  15 بهمن 1399
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 63947
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام