ضعف استاندار گلستان در برکناری مدیران نالایق/دهن کجی مدیرکل راه وشهرسازی گلستان به حکم انفصال از خدمت

ضعف استاندار گلستان طی مدت فعالیت خود در برکناری مدیران نالایق استان بارها به چشم آمده و این برکناری ها گاه با فشارهای رسانه ای و یا با سفارش حزبی خاص بوده است.

به گزارش گلستان فردا، در آخرین مورد که به برکناری قزلسفلو مدیرکل سابق اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان منجر شد اگر فشارهای رسانه ای و برملا کردن تخلفات این مدیر نبود همچنان قزلسفلو به تخلفات خود در این اداره و تاراج منابع طبیعی استان ادامه می داد.
در تازه ترین شاهکار هم مدیرکل برکنار شده اداره کل راه و شهرسازی همچنان در سمت خود مشغول به فعالیت بوده و از سوی استاندار هیچ اقدامی که برای برکناری وی انجام نشده، حق شناس مجدانه در حال پیگیری برای ابقای محبوبی در این سمت است.

در همین راستا امروز استاندار گلستان با علم به اینکه این فرد انفصال از خدمت شده با وی و چند تن دیگر از مدیران جلسه خصوصی داشته است.

لازم به ذکر است این برکناری با دستور قضایی صورت گرفته و حسین محبوبی و چندین نفر دیگر که در واگذاری غیرقانونی چندین زمین (زیباشهر به مساحت 5 هزار مترمربع)درشهرستان گرگان دست داشته اند از ادامه خدمت در سمت های فعلی خود منع شده اند.

این دستور قضایی در تاریخ 13 بهمن ماه از سوی رئیس شعبه 102 دادگاه کیفری 2 شهرستان گرگان صادر شده است اما این افراد برکنار شده همچنان در محل کار خود حاضر شده و در حال حیف و میل منابع دولتی هستند.

لازم به ذکر است سید مجید حسینی رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان در رابطه با تخلفات رخ داده در ساخت و ساز پروژه 15 صیاد گفته است: پیمانکار از روزی که شروع به فعالیت در این منطقه کرده  از نظام مهندسی مجوزی دریافت نکرده است  و 6 ماه پس از شروع به ساخت برای مجوز اقدام کرده اند.
 این مورد تخلف مدیرکل راه و شهرسازی را نشان می دهد که به پیمانکار اجازه ساخت داده است، نکته جالب توجه در مورد زمین صیاد 15 این است که این زمین جزو منابع ملی بوده که چندین سال گذشته از با فشارهای غراوی معاون عمرانی استاندار و محبوبی از منابع ملی خارج شده اما این اتفاق برای زمین چسبیده به این ملک رخ نداده است و همین امر نشان دهنده وجود دست های پشت پرده برای انجام این کار است.  

مورد قابل توجه دیگر پیمانکار قلدری است که کار ساخت پروژه صیاد 15 را برعهده دارد  چندین بار ساکنان گلایه مند منطقه را تهدید کرده است، خبر رسیده طبق زد و بندهای محبوبی با این شخص قرار بر این بوده سهم پیمانکار از اجرایاین پروژه 65 درصد باشد که در حالت طبیعی 50 در 50 است.
از مدیرکل دادگستری استان درخواست می شود هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند تا بیت المال استان بیش از بیش دچار خسارت نشود.

  5 اسفند 1399
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64049
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام