مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:
کمک هشت میلیارد تومانی گلستانی ها در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از کمک هشت میلیارد تومانی گلستانی ها در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با کمک خیرین این مبلغ به بیش از 9 میلیارد تومان برسد.

به گزارش گلستان فردا، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه 83 هزار خانوار گلستانی تحت پوشش این نهاد هستند،  اظهارکرد: طبق آخرین آمار اعلام شده صد و 86 هزار نفر تحت پوشش هستند.
وی از ارائه بیش از 42 خدمات به مددجویان تحت پوشش از طریق این نهاد خبر داد.
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به اینکه توانمند سازی خانواده های تحت پوشش با موضوع اشتغال از مهمترین برنامه های این نهاد است، گفت: امسال کمیته امداد گلستان توانسته در حوزه اشتغال در بین دستگاه های استان سهم 25 درصدی را به خود اختصاص دهد.
وی از اجرای طرح راه بران شغلی خبر داد و افزود: کسانی که دارای کسب و کار و ذینفع اقتصادی هستند از ظرفیت راهبران شغلی استفاده خواهند کرد، امسال از ظرفیت 889 راهبر شغلی استفاده خواهیم کرد.
بابایی گفت: امسال بیش از 5 هزار شغل با اعتبار 132 میلیارد تومان  برای مددجویان کمیته امداد راه اندازی شد.
مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: امسال با همکاری بنیاد مسکن در طرح مسکن محرومین سه هزار مسکن کلنگ زنی شد که هزار و 400 مسکن مربوط به مددجویان کمیته امداد بود.
وی ادامه داد: در کنار مسکن محرومین 500 واحد از اعتبارات کمیته امداد در حال احداث است که اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می‌رسد و سعی داریم با یک هم افزایی بین دستگاه ها مشکل مسکن در مناطق محروم و شهرهای زیر 25 هزار نفر را برطرف کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در خصوص جشن نیکوکاری، گفت: پایگاه  های جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی از 13 تا 15 اسفند با شعار "عیدی برای همه" در سطح استان فعال خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نحوه برگزاری این مراسم متفاوت خواهد بود، گفت: افراد نیکو کار می توانند  از طریق شماره گیری #017*1*8877* و شماره کارت مجازی 0226_9997_9918_6037 (بانک ملی ایران) و یا شماره حساب بانک ملی متعلق به اداره کل کمیته امداد استان 0111804689008 اقدام کنند.
وی ادامه داد: سال گذشته کمک های جمع آوری شده مبلغ 6 میلیارد و 600 میلیون تومان بود اما امسال این رقم به هشت میلیارد تومان رسید که پیش بینی می شود با کمک خیرین بیش از 9 میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری شود.
وی از فعالیت 240 مرکز نیکو کاری در استان خبر داد و گفت:بیش از ۶۸ میلیارد تومان کمک از طریق این مراکز جمع آوری شد.

  10 اسفند 1399
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 64058
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام