با ثبت نام ١٧ داوطلب، چهارمین روز از انتخابات شورا های شهر در گرگان به پایان رسید

به گزارش گلستان فردا، محمد حمیدی فرماندار ورئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان گفت: در پایان چهارمین روز از انتخابات شوراهای شهر در گرگان، تعداد ١٧ داوطلب نام خود را در سامانه وزرات کشور به ثبت رساندند که از این تعداد ١٢ نفر مرد و ۵ نفر زن می باشند.

وی گفت: نیمی از مهلت یک هفته ای برای ثبت نام داوطلبین می گذرد وتا کنون بیش از ۵٠ داوطلب اقدام به نام نویسی نمودند.

با توجه به تجربیات سال های گذشته به دلیل اینکه درسه روز مانده به مهلت ثبت نام تا کنون بیش از نیمی از)ثبت نام ها بصورت غیر حضوری انجام شده، از داوطلبین تقاضا داریم ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند و با در رعایت پروتکل های بهداشتی نام نویسی خود را بصورت غیر حضوری انجام دهند.

حمیدی افزود: کسانی که غیر حضوری و یا  دردفاتر پیشخوان ثبت نام می کنند باید منتظر دریافت پیامک با مضمون (اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است) از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.keshvar) باشند و دریافت پیامک فوق به منزله نهایی شدن ثبت نام داوطلبان است و نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری نمیباشد.

 

  23 اسفند 1399
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 64111
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام