رئیس سازمان صمت گلستان :
طی دو ماه گذشته بالغ بر ۹۰۰۰ تن روغن در سطح استان توزیع شده است

طی دو ماه گذشته بالغ بر ۹۰۰۰ تن روغن در سطح استان توزیع شده است

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی گفتمان گفت : بمنظور رفع مشکل کمبود روغن در بازار استان طی دو ماه گذشته بالغ بر ۹۰۰۰ تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع شده است .

به گزارش گلستان فردا، حسین طلوعیان در برنامه زنده تلویزیونی گفتمان صدا و سیمای مرکز گلستان گفت : تنظیم بازار همواره یکی از برنامه های اصلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوده و هست .

وی گفت : با تصمیم کارگروه تنظیم بازار کشور برشهای استانی برای روغن برداشته شد و وجود دو واحد تولیدی روغن خوراکی در استان باعث شد با استفاده از توان بالای این واحدها از چالشی که در تامین روغن مردم وجود داشت عبور کنیم .

به گفته وی ، بمنظور رفع مشکل کمبود روغن در بازار استان طی دو ماه گذشته بالغ بر ۹۰۰۰ تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع شده است و این در حالی است که پیش از این میزان مصرف مردم استان بطور متوسط ماهانه ۳۰۰۰ تن روغن بود .

طلوعیان همچنین گفت : با هدف رفع مشکلات مربوط به کمبود مرغ میزان مرغ اختصاص یافته به بازار استان به روزانه بالغ بر ۲۰۰ تن رسیده است و از طرفی با توجه به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان و با همکاری بسیجیان قرارگاه هفده ربیع و ناظرین افتخاری ، نظارت جامعی از تولید تا توزیع مرغ انجام می شود ، که امیدواریم با این اقدامات مشکلات حوزه مرغ در بازار استان نیز حل شود .

وی با بیان این که مردم به هیچ وجه نگران تامین مرغ نباشند ، افزود : با توجه به پیش بینی ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهای اساسی در بودجه سال آینده قطعا قیمت کالاهای اساسی خیلی تغییر نخواهد کرد .

طلوعیان همچنین گفت : میوه شب عید مردم استان تامین شده و توزیع ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب درختی از فردا در سطح استان آغاز خواهد شد .

  27 اسفند 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 64139
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام