جا به جایی بیش از 68 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای گلستان

https://static2.jamaran.news/thumbnail/txY2urpGlSEw/rygr_OlXE1SXyfNcng8g_k74A2NhtW9cik2q-fLsewhentItEk7srabZHC3eiEK-/NTjyR5UDhICs.jpg

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از جا به جایی بیش  از 68 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در گفت و گو با گلستان فردا گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا کنون 2 میلیون و 829 هزار و 799 تردد در محورهای گلستان به ثبت رسیده که افزایش 57 درصدی تردد را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

او افزود: بیشترین میزان تردد در این ایام مربوط به محور گرگان به علی آباد کتول با بیش از 218 هزار تردد بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی در استان بیش از 68 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای جا به جا شده اند.


میقانی ادامه داد: همچنین روز گذشته (یک فروردین) 330 هزار و 120 تردد  در استان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته در همین روز افزایش 178 درصدی را نشان می دهد.

او گفت: در این ایام محور گلوگاه –کردکوی پرتردد ترین محور در استان بوده و بیش از 94 هزار تردد در این محور به ثبت رسیده است.

میقانی افزود: از زمان شروع طرح نوروزی یک نفر بر اثر تصادف در محور گرگان به فاضل آباد فوت شده است.

  2 فروردین 1400
بخش : جامعه
کد خبر: 64153
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام