سلامتی مردم استان گلستان بازیچه دست مسئولان علوم پزشکی/دولت تدبیر و امید رکورددار وعده های پوچ

https://uupload.ir/files/slb0_photo_2020-05-30_17-12-01.jpg

به گزارش گلستان فردا، هفته گذشته فرماندار کردکوی در گفتگو  با رسانه ها مدعی شد فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در تماسی تلفنی به او وعده داده که دستگاه آنژیوگرافی خریداری شده برای بیمارستان کردکوی هفته آینده وارد این شهرستان شده و نصب می شود.

حالا آن هفته وعده داده شده رو به پایان است و خبری از دستگاه خریداری شده نیست و رو سیاهی این وعده پوچ هم برای مدیران دولت تدبیر و امید باقی ماند، البته رو سیاهی این وعده های تحقق نشده در استان به‌قدری زیاد است که خود رنگ سیاه از رو رفته اما مسئولان استانی کک شان هم نگزیده است.

چندین سال است که وعده های دروغین و پوچ دولت" تدبیر و امید"، امید مردم استان گلستان را برای پیدا کردن تدبیری مناسب برای حل عقب افتادگی های استان کمرنگ کرده است.

بعد از عملکرد ضعیف دولت در کنترل و مهار شیوع کرونا در ایام عید نوروز شاهد روند رشد افسار گسیخته این ویروس در کشور هستیم، وضعیتی که با به کار گیری اندکی تدبیر می شد جلوی آن را گرفت تا این چنین شاهد از بین رفتن منابع ملی و انسانی خود نباشیم.

کاش مسئولان علوم پزشکی استان با صراحت و شفافیت کامل به ضعف خود در نحوه مدیریت و تامین تجهیزات برای استان اعتراف می کردند و سلامتی مردم را فدای  جاه طلبی و چسبیدن به میز خدمت نمی کردند.

  18 فروردین 1400
بخش : خبرها / سلامت
کد خبر: 64217
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام