برخی افراد با کدامین رانت و بده و بستان صاحب رستوران مجلل در خیابان شالیکوبی گرگان شده اند؟!/ چرا مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مخالفتی با واگذاری های سودجویانه نشان نداده است!

برخی افراد با کدامین رانت و بده و بستان صاحب رستوران مجلل در خیابان شالیکوبی گرگان شده اند؟!/ چرا مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مخالفتی با واگذاری های سودجویانه نشان نداده است!

در گذشته اخبار متعددی در رابطه به جفا به منابع طبیعی و اراضی جزو منابع ملی و حاکمیتی در استان گلستان مورد اشاره ی رسانه های انقلابی استان قرار گرفته بود.

در گذشته اخبار متعددی در رابطه به جفا به منابع طبیعی و اراضی جزو منابع ملی و حاکمیتی در استان گلستان مورد اشاره ی رسانه های انقلابی استان قرار گرفته بود.
در همین رابطه نباید از نقش سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت امور اراضی استان غفلت شود بلکه به موازات باید به عملکرد این دستگاه ها در قبال امور اراضی و منابع طبیعی و جنگل ها پرداخته شود.
در کنار این ارگان ها البته نباید از نقش سودجویان دانه درشت و اصطلاحا یقه سفید به ظاهر موجه غفلت کرد.
در برخی موارد منابع موثق از رد پای برخی نمایندگان استان و حامیان آنها در تصرف سودجویانه ی اراضی متعلق به منابع طبیعی و منابع ملی خبر می دهند.
در نمونه ای تأسف بار مدیریت امور اراضی گلستان بی توجه به مخالفت قاطع اداره کل منابع طبیعی و تشکیل پرونده ی قضائی که در حال حاضر در محاکم قضائی در حال رسیدگی می باشد بخش قابل توجهی از اراضی ملی مرتعی را به متصرفان سودجو در شرق استان واگذار کرده است!
این قبیل اقدامات سودجویانه در حالی صورت گرفته که مدیریت امور اراضی استان کمترین توجهی به این مسائل نداشته و رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز مخالفتی با این واگذاری های سودجویانه نشان نداده است!
نکته ی جالب توجه اینکه برخی واگذاری اراضی ملی به  زمین خوارحرفه ای اراضی ملی ( ع. آ) بوده که در دستگاه قضایی و امنیتی دارای پرونده خاص می باشد و قانونا واگذاری اراضی ملی به این افراد خلاف قانون و مقررات بوده و جا دارد دستگاه های نظارتی دولتی پاسخگوی نفوذ سودجویانه ی چنین فردی باشند!؟
از طرفی دیگر تصرفات و دست اندازی های سودجویانه و طمع ورزانه ی اراضی ملی در برخی موارد رنگ و بویی پرواضح از لابی های نامتعارف و بده و بستان های میلیاردی پیدا کرده و برخی سودجویان در کمال همراهی برخی مدیران فاسد و رانت خوار زمین خوار منابع ملی منافع برجسته و میلیاردی را کسب کرده اند!
در همین رابطه باید سوال کرد و البته بررسی کرد برخی افراد با کدامین رانت و بده و بستان صاحب رستوران مجلل در خیابان شالیکوبی گرگان شده اند؟!و سرمایه ای میلیاردی را به هم زده اند؟!در خصوص این رانت قابل توجه و بحث بر انگیز نقش فردی بنام ب که معدن سنگی را از امور اراضی گرفته چیست؟!و بر چه اساسی به تأمین منافع برخی مدیران ذیربط اقدام کرده است؟!
اینجاست که نباید عملکرد اداره کل منابع طبیعی استان در قبال اینگونه اقدامات و دست اندازی های سودجویانه و خلاف مورد بررسی قرار گیرد؟!و با مدیریت متخلف امور اراضی و رئیس پرحاشیه ی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بعنوان عضو موثر کمیته ی واگذاری اراضی و بالاترین مقام مسئول وزارت جهاد کشاورزی در استان که در جریان ماهیت و شخصیت سودجویان دست انداز به بیت المال قرار داشته برخوردی قاطع صورت پذیرد؟!
در پایان با توجه به دست اندازی های سودجویانه و غیر مجاز به منابع ملی و طبیعی و همینطور بده و بستان های نامتعارف و میلیاردی در این زمینه ها انتظار می رود دستگاه های نظارتی انقلابی و همینطور دستگاه محترم قضائی استان در اسرع وقت در خصوص چنین دست اندازی هایی به بیت المال و منابع طبیعی ورودی قاطع و انقلابی نمایند و منابع طبیعی بعنوان میراث آیندگان (به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی)را از حلقوم سودجویان دانه درشت بیرون کشند.

عدالتخواهان گلستان

  31 اردیبهشت 1399
بخش : سیاسی
کد خبر: 63452
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام