استاندار گلستان در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با فرمانداران, هیات های نظارت و بازرسی:
مشارکت گسترده مردم در انتخابات هدف اصلی تمامی دست اندرکاران است

استاندار گلستان با بیان اینکه اعتماد مردم به مجریان و ناظران انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی محسوب می شود, اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات هدف اصلی تمامی دست اندرکاران است و باید با نیت خالصانه برای خدا این اصل را بر همه چیز مقدم بدانیم.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس عصر امروز شنبه ۲۶ بهمن در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با فرمانداران, هیات های نظارت و بازرسی و با حضور بهمنی نژاد رییس هیات نظارت بر انتخابات استان تصریح کرد: حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که این مردم پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده اند و در انتخابات دوم اسفند نیز همچون گذشته خواهد بود.
وی افزود: هیچ مشکلی در راستای امنیت و سلامت انتخابات وجود ندارد و اگر کسی بخواهد خدشه ای به امنیت انتخابات وارد آورد , مقابله خواهد شد.
استاندار گلستان یادآور شد: انتخابات پیش رو یقیناً رقابتی خواهد بود چراکه در دوره گذشته به ازای هر کرسی مجلس در گلستان ۱۴ کاندیدا به رقابت می پرداختند اما در این دوره ۳۴ کاندیدا با هم رقابت خواهند کرد و کاندیداهای همه سلایق و قومیت ها در انتخابات حضور خواهند داشت.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد:هدف ما خدمت به مردم است و باید علی رغم تمام مشکلات با تکیه بر نقاط مثبت , ایرادات و نقاط ضعف را در جلسات درونی مرتفع نماییم.
وی ادامه داد: مجموعاً ۲۷ هزار نفر اعم از عوامل اجرایی, نظارتی و امنیتی در برگزاری انتخابات همکاری خواهند داشت و ۱۳۸۹ صندوق جهت اخذ آرا مردم در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است در این جلسه عبدالرضا چراغعلی رییس ستاد انتخابات استان, بهمنی نژاد رییس هیات نظارت بر انتخابات و تعدادی از فرمانداران و روسای هیات های نظارت شهرستانی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

  27 بهمن 1398
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 63227
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام