رئیس کل دادگستری استان گلستان : میانگین زندانیان ناتوان در پرداخت مهریه گلستان به ۳۴ درصد رسید

هادی هاشمیان گفت: میانگین افراد زندانی ناتوان در پرداخت مهریه گلستان ۳۴درصد است.

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: میانگین سنی افرادی که به علت ناتوانی در پرداختن مهریه در گلستان زندانی هستند ۳۴ سال است.
وی افزود: در پی بخشنامه رئیس محترم قوه قضاییه، به حوزه‌های قضایی استان اعلام کرده ایم که بررسی درخواست‌های تقسیط مهریه این افراد را در اولویت قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: روسای دادگستری ها، باید شخصا بر روند اجرای این بخشنامه و بررسی اعسار متقاضیان، نظارت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این بخشنامه، بستر برای آزادی زندانیان مهریه فراهم و از زندانی شدن افرادی که به دلیل افزایش ناگهانی قیمت سکه در پرداخت مهریه دچار مشکل شده اند جلوگیری شود.

گفتنی است : مهرماه امسال رئیس قوه قضاییه در پی افزایش غیر متعارف قیمت سکه طلا در بخشنامه‌ای از رؤسای کل دادگستری استان‌های سراسر کشور خواست ترتیبی اتخاذ شود تا دادگاه‌ها به صورت خارج از نوبت به این پرونده‌ها رسیدگی و مهلت‌های بازپرداخت سکه را متناسب با وضعیت مالی محکومٌ علیه افزایش دهند تا از زندانی شدن آنان جلوگیری شود.

  24 آذر 1397
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 60606
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام