مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان:
رسیدگی به بیش از ۴ هزار پرونده تخلف در گلستان

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/04/23/1396042320342894511396574.jpg

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: به پرونده ۴ هزار و ۲۷۰ تخلف در استان، طی ۶ ماهه نخست سال رسیدگی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریور ۴ هزار و ۲۷۰ پرونده تخلف از دستگاه‌های متولی در امر نظارت به این اداره کل ارسال شد و در شعب تعزیرات حکومتی استان بر اساس قانون مورد رسیدگی قرار گرفت.

او ادامه داد: از این تعداد، ۲ هزار و ۹۶۰ فقره، مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات، ۶۷۹ مورد مربوط به جرایم قاچاق کالا و ۶۲۶ مورد هم مربوط به تخلفات بهداشت و درمان بوده است.

نجف زاده گفت:در این راستا متخلفین علاوه بر محکومیت‌های غیر نقدی مانند ضبط کالا، معدوم کردن کالا‌های غیر بهداشتی، نصب پارچه، تعطیلی محل کسب، به بیش از ۹۶ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

او گفت: همچنین ااجرای احکام این اداره طی این مدت ۶ هزار و ۲۱۴ فقره را مورد اجرا قرار داد و بیش از ۳۵ میلیارد ریال جزای نقدی از متخلفین دریافت و به حساب صندوق دولت دولت واریزکرد.

این مقام مسئول از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی، موضوع را به صورت حضوری و یا از طریق تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت گزارش کنند.

  6 مهر 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63832
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام