فرماندار شهرستان بندرترکمن خبر داد؛
رشد صد در صدی پروژه های دهه فجر

https://turkmen.golestanp.ir/uploads/posts/2020-09/1599656399_dsc_0162.jpg

فرماندار شهرستان بندرترکمن با اشاره به اینکه امسال تعداد پروژه صد در صد افزایش داشت، گفت: سال گذشته تعداد پروژه ها 57 مورد بوده است که امسال این رقم به 118 مورد رسیده است.

به گزارش گلستان فردا، سیدصادق شیرنگی، در ستاد دهه فجر از افتتاح و کلنگ زنی 118 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان بندرترکمن خبر داد و اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال 96 پروژه عمرانی با اعتبار 46 و نیم میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی افزود: از این تعداد80 موردبا اعتبار 31 و نیم میلیارد تومان افتتاح و 16 مورد با اعتبار 15 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.
فرماندار شهرستان بندر ترکمن گفت: طبق پیش بینی های انجام شده 22 پروژه اقتصادی و اشتغالزا خواهیم داشت که 21 مورد قابل افتتاح و یک مورد کلنگ زنی خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال تعداد پروژه صد در صد افزایش داشت، ادامه داد: سال گذشته تعداد پروژه ها 57 مورد بوده است.
شیرنگی یادآورشد: علی رقم تمام تحریم ها و مشکلات اقتصادی امسال در بحث اعتبارات ما شاهد رشد 400 برابری بودیم.
وی افزود: در کنار پروژه های اشتغالزا بیش از 200 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.
فرماندار شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: غبار روبی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقاتی چون ورزشی و شعر خوانی از جمله برنامه های این ایام است.
وی با بیان اینکه بندرترکمن در پذیرش گردشگر جزو شهرستان های دوم تا سوم استان محسوب می شود، ادامه داد: این شهرستان به دلیل قدمتی  دارد توانسته ظرفیت پذیرش گردشگر را حفظ کند.

فرماندار بندرترکمن در خصوص جزیره آشوراده هم، گفت: با همکاری که از سوی شخص استاندار گلستان صورت گرفت مشکلات برطرف شد و امید است طرح گردشگری در فضای  22 هکتاری که برای این پروژه در نظر گرفته شود اختصاص پیدا کند.

  9 بهمن 1399
بخش : خبرها / بندرترکمن / اقتصادی / فرهنگی
کد خبر: 63899
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام