فرمانده سپاه استان گلستان:
قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ترس در دل دشمنان می‌اندازد

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: اقتدار انقلاب اسلامی یعنی نیروهای مسلح ما با یک رزمایش، تمامی تجهیزات مستقر بر روی ناوها و پایگاه‌های آمریکایی را از منطقه دور می‌کنند و قدرت بازدارندگی ما به حدی رسیده که در دل دشمن ترس می‌اندازد.

به گزارش گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز تفکر انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در سرزمین‌های بسیاری طرفداران خود را دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی به آزادی خواهان جهان، پیام ایستادن در برابر ظالمان  و نپذیرفتن ظلم و ستم را رسانده است و امروز مقاومت در برابر استکبار جهانی نشأت گرفته از همین تفکر است.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: محور و جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته و برای همین است که دشمنان به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب هر روز دامنه دشمنی‌ها، توطئه‌ها و فشارهای اقتصادی خود علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی افزایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنی با انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت استکبارستیزی نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: امروز ایران اسلامی مقتدرانه در کنار مرزهای فلسطین اشغالی قرار دارد و چالش فعلی ما با آمریکا اخراج آنها از منطقه غرب آسیا است.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: اقتدار انقلاب اسلامی یعنی نیروهای مسلح ما با یک رزمایش، تمامی تجهیزات مستقر بر روی ناوها و پایگاه‌های آمریکایی را از منطقه دور می‌کنند و این یعنی قدرت بازدارندگی ما به حدی رسیده که در دل دشمن ترس می‌اندازیم.

وی با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا خاطرنشان کرد: بی آبرویی، افول و فروپاشی هیمنه پوشالی آمریکا به حدی است که حتی نظر آمریکا حتی در مجامع بین المللی خریدار و اعتبار ندارد و این به برکت ایستادگی و مقاومت ملت‌های مسلمان و آزادی خواه در برابر این تروریست‌های جنایتکار است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به نقش فعالان و اصحاب رسانه در جنگ ادارکی و شناختی که دشمن علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است، اشاره کرد و گفت: فعالان رسانه‌ای باید برای آحاد مردم تبیین کنند که جز جبهه حق و باطل جبهه سومی وجود نداشته و در گام دوم انقلاب اسلامی هم جای اشتباه وجود ندارد.

وی بیان داشت: دشمنان ما در 42 سال گذشته به اندازه کافی امتحان خود را پس داده‌اند و جز دشمنی چیزی برای مردم ما نداشته‌اند لذا آزموده را دوباره آزمودن خطایی بزرگ است.

 

  16 بهمن 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63950
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام