خان ببین و رامیان مقصد امروز بازرسی های سرزده رئیس کل دادگستری گلستان

چگونگی پاسخگویی به مردم و بررسی روند رسیدگی به پرونده های مسن امروز در بازدید سرزده از حوزه های قضایی رامیان و خان ببین بررسی شد.

به گزارش گلستان فردا؛ رئیس کل دادگستری گلستان در بازدید امروز خود با اشاره به فرصت اندک باقی مانده تا پایان امسال از قضات خواست: زودتر پرونده های مسن را تعیین تکلیف کنند .

هادی هاشمیان افزود : رسیدگی به پرونده هایی که مدت هاست در انتظار صدور رای هستند در اولویت محاکم است و امیدواریم با تلاش جهادی همکاران زودتر تعداد این پرونده ها به صفر برسد .

هاشمیان در ادامه سخنان خود با تاکید بر تکریم مراجعان به دادگستری ها گفت:  رفتار مناسب با مردم ، رسیدگی زودتر به پرونده ها و صدور آرای باکیفیت از مصادیق تکریم مراجعان است .

وی به قضات توصیه کرد : از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف برای حل و فصل خصومت و مشکلات طرفین پرونده ها بیشتر بهره ببرند .

 وی  در این بازدید ها ، استفاده ببیشتر از ظرفیت قانون برای صدور آرای جایگزین حبس را هم یادآور شد و افزود: خوشبختانه در مقایسه با گذشته ،  هم نگاه قضات و هم ناگاه مردم به مجازات های جایگزین حبس تغییر کرده است و جامعه به این باور رسیده که برای جرایم سبک و غیرعمد ،  راهکارهای جایگزین حبس  بیشتر از زندان راهگشا و اصلاحی است .

رئیس کل دادگستری گلستان امروز از  روند پیشرفت ساخت و ساز فضای اداری حوزه قضایی رامیان  هم بازدید کرد .

 

  16 اسفند 1399
بخش : رامیان / قضاییه
کد خبر: 64078
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام