فرصت تکرارنشدنی خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه / بیمه عمر رایگان برای فروردین1400

آیا به ضرورت خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اتومبیل فکر کرده‌اید؟ مگر می‌شود به خودرو فکر کرد و ناخودآگاه به تصادفات و خسارات آن توجه نداشت؟ با توجه به آمار تصادف‌های جاده‌ای، می‌بایست برای جبران هزینه های مربوط به آن به فکر بیمه وسیله نقلیه خود باشید. بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، هر یک، به نوبه خود به عنوان پرفروش‌ترین بیمه‌های خودرو مطرح می‌شوند. در همین راستا به معرفی بیمه‌های اتومبیل: شخص ثالث و بیمه بدنه می پردازیم. سپس این دو بیمه را با هم مقایسه می‌کنیم. در نهایت نیز شرایط ویژه ای را برای خرید این دو نوع بیمه اتومبیل معرفی خواهیم کرد. این فرصت استثنایی با هدیه‌ای رایگان و ارزنده به مناسبت نوروز سال 1400 همراه شده است.

بیمه شخص ثالث خودرو؛ بیمه‌ای اجباری

بیمه شخص ثالث، بیمه اجباری وسایل نقلیه مختلف است. اگر خودرو فاقد بیمه شخص ثالث باشد، پلیس به محض رویت،  خودروی راننده خاطی را توقیف می‌کند.  با خرید بیمه شخص ثالث، ضمن پیشگیری از جریمه و پرداخت هزینه‌های سرسام آور تعمیر خودرو در صورت بروز تصادفات مختلف، از پوشش های مختلف و مزایای آن بهره مند گردید.

سقف پوشش جانی بیمه شخص ثالث به اندازه دیه در ماه حرام همان سال برآورد می‌شود. قوه قضاییه مبلغ پوشش جانی بیمه شخص ثالث را معادل دیه مصوب همان سال تعیین می‌کند. امکان کمتر یا بیشتر کردن آن توسط هیچ یک از افراد بیمه گذار و بیمه شونده نیست.

بیمه بدنه خودرو؛ بیمه ای اختیاری در کنار بیمه ثالث

شما می توانید از بیمه بدنه به عنوان مکمل بیمه شخص ثالث بهره‌مند شوید. هر چند که بیمه بدنه خودرو اجباری نیست و خرید آن برای هر راننده ای اختیاری می باشد؛:  پوشش‌هایی که بیمه شخص ثالث ارائه نمی کند؛ با در دست داشتن بیمه بدنه پوشش داده شود و هزینه های آن نیز برای شما جبران گردد.

تفاوت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه برای وسایل نقلیه

پس از معرفی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو، یکی از بارزترین تفاوت‌های آن‌ها در اجباری بودن بیمه شخص ثالث و اختیاری بودن بیمه بدنه مشخص شد. به غیر از این نوع تفاوت، تفاوت های دیگری نیز میان این دو نوع بیمه خودرو وجود دارد که به شرح زیر می باشد

جبران خسارت های وارد شده به خودرو

در بیمه شخص ثالث تنها خسارت های مالی به افرادی غیر از راننده پرداخت می‌شود. اما در غیر از این موارد، این بیمه بدنه است که به یاری شما می‌شتابد: بیمه بدنه خسارت‌های خودروی شما جبران می‌کند. اگر خودروی شما به عنوان راننده وسیله نقلیه مورد نظر آسیب ببیند، اینجا بیمه بدنه است که هزینه ها و خسارت‌های وارد شده به خودروی شما را جبران می‌کند. به همین جهت است که وجود این بیمه در کنار شخص ثالث به شما کمک شایانی می‌کند.

حق بیمه

مبلغ حق بیمه‌نامه در بیمه بدنه به این صورت می باشد که با توجه به قیمت خودروی مورد نظر، مبلغ آن تعیین و تخمین زده می شود. این در حالی است که کاملا برخلاف بیمه بدنه، قیمت خودرو در بیمه شخص ثالث هیچ تأثیری روی مبلغ حق بیمه نامه ندارد.

پوشش‌های مختلف بیمه‌ای

هر یک از بیمه های مختلف خودرویی از جمله بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه دارای پوشش های بیمه‌ای مختلفی هستند که وجود هر یک از آن ها در کنار یکدیگر می تواند در جبران هزینه های بیشتری به آسیب دیدگان و صاحبان خودرو و وسایل نقلیه کمک بیشتری بکنند: بیمه شخص ثالث دو نوع خسارات مالی و جانی یا همان خسارات بدنی شخص ثالث را پوشش می دهد و بیمه‌گر متعهد به پرداخت حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل برای جبران خسارت های جانی و مالی مطابق حداکثر تعهدات توافقی در بیمه‌نامه شخص ثالث است. بیمه بدنه همه خسارت‌های بدنه اتومبیل راننده را پوشش می‌دهد.

خرید آنلاین بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث

در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث، پلیس می تواند شما را توقیف کند. اما برای خرید بیمه شخص ثالث و سایر بیمه های دیگر خودرو از جمله بیمه بدنه دیگر نیازی به شکل حضوری و اتلاف وقت و انرژی شما نیست؛ بلکه شما می توانید تنها با ورود به سامانه‌های آنلاین خرید بیمه راحتی و در عرض چند دقیقه بیمه مدنظر خود را خریداری نمایید. پس از بررسی سایت‌های بیمه‌ای مختلف، خرید بیمه بدنه  و بیمه شخص ثالث از سامانه بیمه دات کام پیشنهاد می‌شود. استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه و مقایسه حق بیمه شرکت‌های بیمه‌ای مختلف تنها بخشی از مزایای مختلف خرید اینترنتی بیمه های خودرو از سایت بیمه دات کام مقدور است.این کارگزاری برخط معتبر بیمه شرایط ویژه تری برای شما در آخر سال 1399 در نظر گرفته است:

جشنواره " شاید ارزان‌ترین در بیمه دات کام باشد"+ عیدی سال 1400

بنا به گزارش بیمه‌گزاران مختلف، بیمه دات کام همواره ارزان‌ترین بیمه‌ها را با توجه به شرایط شما ارائه می‌کند. ضمنا این شرایط قیمت پایین بیمه همواره با جشنواره‌های تفخیف و پروموشن‌های ویژه مطلوب‌تر می‌گردد. به عنوان مثال می‌توان به جشنواره " شاید ارزان‌ترین در بیمه دات کام باشد" اشاره کرد. این جشنواره تا انتهای فروردین 1400 ادامه دارد. در این بازه زمانی محدود، علاوه بر شرایط بهینه خرید بیمه با قیمت و کیفیت مناسب، برای خرید بیمه‌های اتومبیل شرایط استثنایی در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه استعلام و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، این بیمه‌نامه را با تخفیف 15 درصدی برای خودروی خود تهیه نمایید.

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث به اینجا مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdparty

عوامل مختلفی نظیر ویژگی‌های خودرو، توانگری شرکت بیمه‌گر، پوشش‌های بیمه بدنه، میزان پرداخت خسارت، تخفیفات بیمه بدنه در تعیین بهترین بیمه تاثیرگذار هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه دات کام، با وارد کردن اطلاعات درخواستی برای خودرو، بهترین بیمه بدنه را با توجه به شرایط خود و عوامل یاد شده انتخاب و خریداری نمایید.ضمنا در خرید بیمه بدنه، تخفیف 100 هزار تومانی لحاظ شده است.

به علاوه فرصت طلایی ذکر شده برای خرید بیمه خودرو ، بیمه دات کام بیمه‌گزاران را با عیدی ویژه 1400 شگفت زده می‌کند. بله، با خرید بیمه اتومبیل خود از سایت بیمه دات کام تا آخر فروردین 1400، امکان برخورداری از هدیه بیمه عمر زمانی یک ماهه خاورمیانه برای شما فراهم شده است.

 بیمه عمر، زیرمجموعه بیمه اشخاص محسوب می‌شود. این بیمه، نوعی سرمایه گذاری بلندمدت با مزایای مناسب، پشتیبان مالی برای خانواده و همه افراد دوراندیشی است که امروز سکه‌ای کنار گذاشته و فردا کوزه ها سود می برند.

پوشش‌های بیمه عمر عیدی 1400 بیمه دات کام به شرح زیر است:

  • پوشش هزینه پزشکی بر اثر حادثه : 60 میلیون تومان
  • پوشش فوت بر اثر حادثه : 60 میلیون تومان
  • پوشش فوت طبیعی : 60 میلیون تومان

با مراجعه به بیمه دات کام bimeh.com) ) این کارگزاری معتبر برخط بیمه‌ای، می‌توانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را تا انتهای فروردین 1400با شرایط تکرارنشدنی بخرید. به علاوه از هدیه بیمه عمر یک ماهه  خاورمیانه برخوردار شوید.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با بیمه دات کام در ارتباط باشید:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کدپستی: 1998653740

پست الکترونیک: info@bimeh.com

شماره تماس:4372-021

 

  25 اسفند 1399
بخش : اقتصادی / جامعه
کد خبر: 64112
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام