فرمانده سپاه نینوا گلستان:
اسلام ناب محمدی قائل به جناح، مذهب و قومیت نیست/ در ماجرای گنبدکاووس قانون فصل الخطاب است

سردار ملک گفت: همه مردم عزیزمان قانون را فصل الخطاب بدانند و قطعا دستگاه های متولی در ماجرای گنبدکاووس با سرعت و دقت تمام با مجرمین و هتاکان به نوامیس و امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی نموده و روند رسیدگی آن را به اطلاع مردم استان خواهند رساند.

به گزارش گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در واکنش به حوادث چند روز اخیر گنبدکاووس اظهار کرد: حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است و این موضوع برای هر مسلمانی که در چارچوب حکومت اسلامی قرار دارد واجب قلمداد می شود

وی افزود: دیدگاه اسلام ناب محمدی بر اساس جناح، قومیت و مذهب افراد نیست و در انقلاب اسلامی هر تفکری خلاف این باشد بی تردید باطل است.

سردار ملک اذعان داشت: مردم با بصیرت، انقلابی، مومن و ولایتمدار استان گلستان خصوصا گنبدکاووس اعم از شیعه و سنی در جریان حادثه تلخ گنبد؛ علیرغم تلاش معاندین و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و عوامل داخلی خود سعی در تفرقه افکنی و ایجاد ناامنی در استان نمودند، خوش درخشیدند و نقشه های دشمنان این آب و خاک را خنثی نمودند.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه گفت: همه مردم عزیزمان قانون را فصل الخطاب بدانند، سربازان انقلاب اسلامی در مهد ۴هزار شهید در پاسداری از حریم وحدت، امنیت و برخورد با دشمنان و بدخواهان لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا دستگاههای متولی در این موضوع با سرعت و دقت تمام با مجرمین و هتاکان به نوامیس و امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی نموده و روند رسیدگی آن را به اطلاع  مردم استان خواهند رساند.

  5 فروردین 1400
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64167
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام