ناامیدی استاندار گلستان از محیط زیست استان/وقتی استاندار به جای مدیرکل آستین همت را بالا می زند

استاندار گلستان در نشستی با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خواسته برای درک اهمیت وضعیت آشوراده و خلیج گرگان بازدیدی از این جزیره داشته باشد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، این اقدام سنجیده استاندار گلستان با این هدف انجام شد که روابط عمومی دستگاه های اجرایی به خصوص دستگاه های مرتبط از جمله محیط زیست، منابع طبیعی و ... از نزدیک با رصد وضعیت پیش آمده با جدیت بیشتری موضوعات مربوطه به این حوزه را پیگیری کنند و کوتاهی در این زمینه نداشته باشند تا مبادا خلیج گرگان به وضعیت دریاچه ارومیه دچار شود.
در این دستور استاندار گلستان ناامیدی از عملکرد برخی از دستگاه ها همچون محیط زیست به چشم می خورد که با عملکرد ضعیف خود در اطلاع رسانی در این حوزه نه تنها دردی از آشوراده و خلیج گرگان درمان نکردند بلکه موجب راکد ماندن این وضعیت هم شده اند.

حال باید از مدیرکل محیط زیست گلستان که از ابتدای زمان حضورش در استان با اما و اگرهایی همراه بود و قبل از حضورش در گلستان سمت دار یکی از بخش های مهم محیط زیست مازندران بوده است و این روزها بی کفایتی اش در مورد آشوراده و خلیج گرگان بیشتر به چشم می آید پرسید به جز پرداخت رپورتاژ برای تهیه گزارشی علیه این حرکت استاندار برای آینده محیط زیست استان چه برنامه ای دارد؟

  10 مرداد 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 62562
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام