معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در همایش مشترک اعضای شورای تامین استان ؛
رهبری نقش بی بدیلی در مدیریت حکیمانه جمهوری اسلامی ایران دارند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اتفاقات کشورهای منطقه اظهار کرد : ستون اصلی خیمه ثبات, امنیت و آرامش کشور مقام معظم رهبری هستند و نقش بی بدیل ایشان در مدیریت حکیمانه امورات جمهوری اسلامی ایران واضح و غیرقابل انکار است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر حسین ذوالفقاری امروز پنج شنبه ۹ آبان در همایش مشترک اعضای شورای تامین استان و شهرستان های تابعه با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان, تصریح کرد : مردم و دستگاه های تامین کننده امنیت نقش مهمی در انسجام و وحدت جامعه دارند و بی شک قانون گرایی موجبات ثبات در کشور را فراهم می کند.
وی افزود : ناامنی مثلثی با سه ضلع تهدیدات خارجی , آسیب های داخلی و ضعف کنترل است که هر سه روی یکدیگر تاثیرگذارند و مادامی که این سه عنصر کاهش یابد امنیت در جامعه افزایش می یابد.
دبیر شورای امنیت کشور خاطر نشان کرد : از ابتدای سال تا به امروز با مسایلی نظیر سیل , مشکلات مراکز تولید و امنیت مناسبت ها روبه رو بوده ایم که خوشبختانه با همکاری همگانی بهتر از آنچه تصور می شد , مدیریت شده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور حرکت دشمن علیه جمهوری اسلامی را مدام دانست و افزود: امروز تصور فرپاشی اقتصادی در ایران از بین رفته است و باید با اشراف اطلاعاتی از استراتژی ایستادگی فعال با استفاده حداکثری از تکنولوژی بهره گیریم.
دکتر حسین ذوالفقاری یادآور شد : باید خود را برای شرایط مختلف آماده نگه داریم چرا که آمادگی , بازدارندگی را به همراه دارد.
وی با تاکید بر اهمیت با مردم بودن خاطر نشان کرد: در خصوص انتخابات نیز همه باید به مّر قانون عمل نمایند و اگر مشکلی بود از طریق دستگاهدقضا اقدام کنند.
 لازم به ذکر است دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور  پیش از این جلسه با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و پیرامون موضوعات استان و کشور گفتگو کرد.
 

  10 آبان 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 62898
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام