به منظور بررسی مشکلات خانواده های زندانیان ؛
سرکشی شبانه رئیس کل دادگستری گلستان از خانواده های نیازمند

رئیس کل دادگستری گلستان همراه با سرپرست اداره کل زندان های استان دیشب به خانه تعدادی از خانواده های زندانیان رفت و مشکلات و درد و دل های آنان را شنید و دستور پیگیری داد.

به گزارش گلستان فردا، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در این دیدار به تلاش ها دستگاه قضایی برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و دیون مالی گفت: زندانی شدن سرپرست خانوار ، بیشترین آسیب را به خانواده های آنان وارد می کند و آنان را در تنگنا قرار می دهد .

هادی هاشمیان افزود: از ابتدای امسال با کمک خیرین و گذشت شاکیان 450 زندانی جرایم غیرعمد و مالی نیازمند،  آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشته اند .

هاشمیان به آغاز مرحله دوم پایش زندانیان هم اشاره کرد و گفت: در مرحله اول این طرح که با حضور قضات در زندان های استان انجام شد 250 نفر آزاد شدند .

وی ادامه داد: انجمن حمایت از خانواده های زندانیان نیز تلاش های خوبی برای کمک به معیشت خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی انجام می دهد که نیازمند تقویت این اقدامات است .

رئیس کل دادگستری استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : محکومان پس از آزادی برای کار و امید به زندگی به حمایت و پشتیبانی خانواده ها نیاز دارند و باید به این افراد کمک کنیم دوباره به زندان بازنگردند.

در این بازدیدها بسته های معیشتی و نوشت افزار به فرزندان درحال تحصیل مددجویان اعطا شد.

  14 بهمن 1399
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 63928
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام