برای نخستین بار در کشور؛
ساخت و بهره‌برداری از سیستم حذف آرسنیک به روش اکسیداسیون

برای نخستین بار در کشور، یکی از واحدهای فناور عضو پارک علم و فناوری گلستان موفق به طراحی، ساخت و بهره‌برداری از سیستم حذف آرسنیک به روش اکسیداسیون/فیلتراسیون شد.

به گزارش گلستان فردا، شرکت دانش‌بنیان “شیمی گستر محیط زیست” دستگاه فیلتراسیون تصفیه آب با حذف فلزات سنگین از آب آشامیدنی را به منظور تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و حذف آلاینده ها از آب تولید کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان این مطلب که ۱۵۸ واحد فناور و استارت آپ سراسر استان مستقر هستند اظهار کرد: این واحد ها از حدمات پارک علو فناوری استقاده میکنند که یکی از آنها واحد شرکت شیمی گستر محیط زیست است.

مهدی غفاری افزود: در حال حاضر تعدادی از دستگاه ها این شرکت در برخی نقاط استان نصب شده و برنامه صادرات آن نیز در دست اقدام است و  ما نیز از طریق بسته های حمایتی در بخش تولید و صادرات اقدامات لازم را برای توسعه این شرکت انجام خواهبم داد.

گفتنی است در حال خاضر ۲۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که با حمایت و توسعه تولید تعداد آنها می تواند به ۱۰۰ نفر هم برسد و در سال بنا بر سقارش ها امکان ساخت تعداد ۴۶ دستگته را هم دارد.

  14 اردیبهشت 1400
بخش : جامعه / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 64321
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام