استاندار گلستان در دیدار با شورای اجرایی خانه احزاب استان؛
مبنای کار ما با نگاه زیر ساختی ، توسعه گلستان است

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت موجود در استان، اظهار کرد: مبنای کار ما با نگاه زیرساختی و بطور قطع و یقین توسعه استان است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، دکتر هادی حق شناس صبح امروز سه شنبه 11 تیر در دیدار با شورایی اجرایی خانه احزاب استان، تصریح کرد: اگر جریانات سیاسی با هدف توسعه استان در میدان باشند ، اختلافی نخواهیم داشت و با همه و در بستر تعاملی همکاری خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به انتخابات و نقش احزاب، افزود: مبنای ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است و از احزاب هم می خواهیم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

استاندار گلستان یادآور شد: تمام جریانات سیاسی باید بتوانند حرف های خود را بزنند و فضای باز سیاسی باید برای تمام احزاب و گروه های  سیاسی وجود داشته باشد.

 

دکتر حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت رسیدگی به مناطق سیلزده استان، خاطر نشان کرد: باید در مردم آسیب دیده از سیلاب ، امید ایجاد کرد چرا که زندگی آنها را آب برده است و باید تلاش کنیم خسارات را به شدت کاهش دهیم.

 

وی با بیان اینکه درآمد سالانه مردم گلستان 50 درصد درآمد سالانه مردم در کشور است ، یادآور شد: باید تلاش کنیم ظرفیت هایی همچون بندرترکمن را که پیش از بسیاری از بنادر کشور وجود داشته ، احیا نماییم چرا که می تواند بسیاری از تهدید ها را به فرصت تبدیل کند.

 

استاندار گلستان تصریح کرد: لایروبی کانال های خزینی و چاپاقلی و احیای خلیج گرگان نیازی ضروری است که می تواند در آینده منابع کشاورزی استان نقش داشته باشد و در این مسیر تلاش جدی خواهد شد.

 

دکتر حق شناس توسعه را امری تدریجی، زمان بَر و در تمام ابعاد دانست و گفت: باید از طریق ایجاد بازارچه مرزی ، منافع مشترک با کشور ترکمنستان را تعریف نماییم و در این راه دولت گام نخست را که ایجاد منطقه آزاد اینچه برون است برداشته و امیدواریم با توجه به توجیه اقتصادی آن در گلستان شاهد مصوبه مجلس شورای اسلامی نیز باشیم.

 

همچنین در این جلسه رئیس خانه احزاب استان، با بیان اینکه در گلستان 35 حزب دارای مجوز در حال فعالیت هستند، گفت: خوشبختانه ظرفیت فعالیت های حزبی و مدنی در گلستان فراهم است و خانه احزاب در واقع راهی برای همدلی، مودت و دوستی است.

 

مهدی بهزادیان با اشاره به اینکه رقابت امری اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: خانه اجزاب در واقع ظرفیتی برای گسترش حضور شهروندان در صحنه های مختلف دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری است.

 

وی با اشاره به گپ تاریخی گلستان در شاخص های مختلف توسعه، افزود: انتظار نهادهای مدنی و احزاب استان توجه به توسعه استان به عنوان یک اولویت اساسی است و در این مسیر توجه به مسائل سیل، منابع مصوب شده در سفر ریاست محترم جمهوری و استفاده از شایستگان استان ضروری است.

 

رئیس خانه احزاب استان، انتخابات را بهار احزاب دانست و یادآور شد: احزاب در کنار دیگر ارکان اجرایی انتخابات همکاری لازم را خواهد تا بتوانیم انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری را تجربه نماییم.

 

لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان احزاب حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مسیر توسعه استان با دکتر حق شناس استاندار گلستان در میان گذاشتند.

 

گفتنی است خانه احزاب استان گلستان در شهریور 97 تشکیل شد.

  11 تیر 1398
بخش : سیاسی / احزاب و تشکلها
کد خبر: 62420
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام