استاندار گلستان:
راه اندازی خط تولید ماسک در گلستان / عرضه ماسک در داروخانه‌ها

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/12/9/11461814_389.jpg

استاندار گلستان از راه اندازی خط تولید ماسک با ظرفیت روزانه ۴۰هزار ماسک در شهرک صنعتی آق قلا خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی حق شناس استاندار گلستان در بازدید از شهرک صنعتی آق قلا گفت: این خط تولید تمام اتوماتیک از دو روز پیش در استان راه اندازی شده است و توان تولید ۴۰ هزار ماسک را دارد.


هادی حق شناس افزود:این کارخانه با به کارگیری ۱۰ نفر توان تامین  ۳۰درصد از نیاز کشور را دارد .

.
استاندار گلستان  گفت: محصولات این کارخانه شب گذشته در همه داروخانه‌های استان توزیع شد و از امروز نیز نیاز بقیه داروخانه‌ها تامین می‌شود و همه داروخانه‌ها مجاز به توزیع این محصول می‌باشند.

 

حق شناس افزود: رایزنی‌ها برای تامین مواد اولیه مورد نیاز این خط تولید نیز انجام شده و امیدواریم علاوه بر نیاز استان برای سایر استان‌ها نیز ماسک تولید و به بازر عرضه کنیم.


حق شناس در ادامه سخنان خود گفت: از افزایش ۵ برابری تولید مواد ضدعفونی کننده در استان هم خبر داد و گفت: کارخانه‌های گلستان با تولید ۴۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در روز قادر به تامین تمام نیاز استان و تامین حدود ۳۰ درصد از نیاز کشور است.


استاندار گفت: این کارخانه‌ها با افزایش خطوط تولید و شیفت‌ها، تولید انواع مواد ضد عفونی کننده را تا ۵ برابر افزایش داده اند.


حق شناس ادامه داد: برخی از این کارخانه‌ها با کمبود الکل مواجهه هستند که با استانداران استان‌هایی که واحد‌های تولید الکل دارند این مشکل نیز رفع می‌شود.

  9 اسفند 1398
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 63269
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام