فرماندار شهرستان بندرگز :
مسیر توسعه بندرگز همانندآب دریا این شهر پس روی داشته است

حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز گفت: این شهر نیاز به سرمایه گذار بزرگ‌ برای توسعه دارد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جذب سرمایه گذار بسیار سخت است و فضای شهر باید به سمتی برود که بخش خصوصی در بندرگز  احساس امنیت و آرامش کند.

وی ادامه داد: مذاکرات خوبی با بخش خصوصی  برای سرمایه گذاری در بندرگز انجام شده است و پس از توافق نهایی به شهروندان اطلاع رسانی می شود.

احمدی با اشاره به فعالیت سمن ها و سازمان های  مردم نهاد در این شهرستان گفت : در زمان فعلی سمن ها می توانند در مسیر توسعه گام بر دارند وتاکنون  سازمان های مردم نهاد در بخش های ایجاد نشاط اجتماعی موفق بودند و در حوزه های مختلف خوش درخشیدند.

احمدی فرماندار بندرگز با اشاره میزان اعتبارات اختصاص یافته گفت : اعتبار  و تملک دارایی شهرستان  ۷ و نیم میلیارد تومان در سال گذشته بوده است که برای اولین بار با پیگیری های انجام شده این مبلغ به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت.


فرماندار  بندرگز  با اشاره به بهره برداری  طرح ها گفت : مدرسه توحید بندرگز و مدرسه روستای ابراهیم آباد تا مهرماه سال جاری افتتاح می شود‌.

وی ادامه داد: ۲۶ طرح عمرانی در هفته دولت با اعتبار ۸ و نیم‌میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود : ۱۰ طرح عمرانی با تخصیص اعتبار  ۶میلیاردو دویست میلیون تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود.



احمدی با اشاره به اجرای طرح های اقتصادی و اشتغالزا  گفت :  ۲۵ طرح با اشتغال ۶۴  نفر  و با اعتبار یازده و نیم میلیاردتومان تا هفته دولت در شهرستان اجرا می شود.

  19 مرداد 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / بندرگز
کد خبر: 62594
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام