با همکاری دادگستری گلستان ؛
پنجمین کارخانه راکد گلستان، رونق گرفت / بازگشت به کار 80 کارگر

پس از یک دهه ، تولید در یکی از کارخانه های شهرک صنعتی بندرگز  از سر گرفته شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، رئیس کل دادگستری گلستان امروز در مراسمی که کارگران این کارخانه به مناسبت تولید دوباره برگزار کردند گفت : دستگاه قضایی به ویژه در دوره تحول ، نگاه ویژه ای برای کمک به رونق تولید دارد و به همین منظور امسال ، سرکشی و بازدید از کارخانه ها و شهرک های صنعتی استان را برای  رفع موانع تولید ، افزایش داده ایم .

هادی هاشمیان با اشاره به این که کارگران و تولیدکنندگان در خط مقدم جهاد اقتصادی هستند افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی  برای کمک به این افراد به جلسه در دفاتر کارشان بسنده نکنند و باید با ورود میدانی به موضوع ، از نزدیک مشکلات را بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی کنند .

هاشمیان افزود: کارخانه روزبهان بندرگز از 10  سال پیش به علت مشکلات مالی، تعطیل و کارگران آن خانه نشین شدند اما امروز خوشبختانه با کمک های دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی ، شاهد تولید دوباره در این کارخانه هستیم.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امروز 80 کارگر در این کارخانه مشغول به کارند و با افزایش تولید  این تعداد بیشتر هم خواهد شد .

هادی هاشمیان گفت: بر اساس اعلام شرکت شهرک های صنعتی استان از 67 واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بندرگز 34 واحد یعنی معادل 51 درصد فعالند و بقیه واحد ها تعطیل اند.

هاشمیان ادامه داد: رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بندرگز را مکلف کرده ایم صاحبان همه واحد های تولیدی تعطیل در این شهرک صنعتی را دعوت و در کارگروه ستاد اقتصادی مقاومتی این شهرستان مشکلات آنان را بررسی و برای رفع مشکلات آنان چاره اندیشی کنند .

هاشمیان گفت: پس از رفع مشکل واحد های تولیدی، باید برای  کمک به واحدهای تولیدی فعال هم اقدام کنند تا ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

رئیس کل دادگستری ادامه داد: همان طور که بارها به همه دادستان ها و واحدهای اجرایی ثبت اعلام کرده ایم هیچ کارخانه یا ابزار و وسایل تولید در استان نباید توقیف شود.

هادی هاشمیان افزود: رونق تولید  به اقتصاد منطقه کمک می کند و علاوه بر کاستن از میزان جرایم ، بستر را برای جذب سرمایه گذار و گردشگر هم فراهم می کند.

از آغاز سال تا کنون چهار واحد تولیدی تعطیل استان با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، تولید دوباره را از سرگرفته اند که  با فعالیت این واحدها 370 کارگر بیکار شده دوباره مشغول به کار شدند

  1 مهر 1398
بخش : بندرگز / قضاییه
کد خبر: 62791
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام