اجرای طرح باز آفرینی شهری در بندرگز

عضو شورای شهر بندرگز از اجرای طرح باز آفرینی شهری برای بهسازی زیر ساخت های ‌این شهر  خبر داد.

کلثوم امیری عضو شورای شهر بندرگز در گفتگو با خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، در خصوص اجرای طرح های عمرانی این شهر گفت: بندرگز به همراه سه شهرستان دیگر استان گلستان در طرح باز آفرینی شهری برای بهسازی زیرساخت های عمرانی قرار گرفت که اعتبار اجرای این طرح از منابع ملی و استانی تامین می شود.

وی ادامه داد : شهرداری و شورای شهر در پی دریافت بخشی از آسفالت بهسازی بافت های فرسوده است  که براساس اولویت بندی شورای شهر از آذر ماه سال جاری  آسفالت محله های شهید کیاء، شهید ندافی و خیابان امام جعفر صادق (ع) آغاز می شود.

وی  افزود: شورای شهر طرح اجرای آسفالت جدید برای تمامی  نقاط بافت فرسوده شهر  را در دستور کار خود قرار داد و در قالب طرح باز آفرینی شهری بزودی اجرا می شود.

امیری با اشاره  به اجرای طرح آسفالت  میدان ورودی شهر به سمت روستای گز غربی گفت : یکی از مشکلاتی که در شهر بندرگز وجود دارد دسترسی شهروندان به بیمارستان است وبرای رفع این مشکل شهرداری با همکاری فرمانداری شهرستان بندرگز طرح آسفالت این محور را تا پایان سال جاری اجرا می کند.

وی با اشاره به بازگشای محور ضلع شرقی بندرگز گفت :  شورای شهر با همکاری راه آهن شمال شرق ۲ پیگیر بازگشایی و تعریض این مسیر است که خیابان حاج رضا محله را به خیابان شهید مطهری وصل می کند و بواسطه اجرای این طرح  بخش زیادی از بار ترافیکی شهر بندرگز را کاهش می یابد.

عضو شورای شهر بندرگز گفت : در اجرای طرح کمربندی شرقی به هشت تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که منابع شهرداری کافی نیست و نیاز هست با همکاری مسئولین شهرستانی و استانی اعتبار این طرح از منابع ملی تامین شود‌.


او در رابطه با وضعیت رودخانه پل هاشم بندرگز گفت :  با تهیه مصالح، طرح کف سازی و بتن ریزی دیواره همراه با احداث روگذر جدید این رودخانه بزودی آغاز می شود.

عضو شورای شهر بندرگز با اشاره به احداث درمانگاه تامین اجتماعی گفت : برای افزایش رفاه شهروندان این طرح  در حال اجرا است و در فاز اسکلت سازی قرار دارد.

کلثوم امیری با اشاره به مالکیت اراضی ساحل   دریا گفت : شهرداری برای اجرای طرح های گردشگری در ساحل دریا با مشکل مالکیت زمین روبه رو است و در همین راستا شورای شهر به همراه فرماندار بندرگز درپی تعامل با اداره کل راه و شهرسازی گلستان برای واگذاری این اراضی به شهرداری بندرگز هست.

امیری در پایان  با اشاره بازسازی المان میدان ورودی بندرگز  گفت: طی دوهفته گذشته طراحی بازسازی المان ورودی به تصویب شورای شهر رسید و شهرداری این طرح را از دی ماه سال جاری اجرا می کند.

  22 آبان 1398
بخش : بندرگز / جامعه
کد خبر: 62943
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام