دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرگز:
آغاز رسیدگی به پرونده اختلاس در شهرداری بندرگز/ ۵ نفر دستگیر شدند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/11/3/11250398_898.jpg

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرگز گفت: در پرونده مربوط به اختلاس در شهرداری بندرگز، ۵ نفر دستگیر شده اند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرگز گفت: در پرونده مربوط به اختلاس در شهرداری بندرگز، ۵ نفر دستگیر شده اند که از این پنج نفر، دو نفر به اتهام معاونت در اختلاس و معاونت در اخذ مال بر خلاف قانون با قرار وجه التزام و نظارت قضایی یک ماهه و منع اشتغال به کار در شهرداری، فعلا آزاد شدند.

او ادامه داد: یک نفر دیگر به اتهام اختلاس و تبانی در معاملات دولتی بازداشت موقت و دونفر دیگر هم به اتهام معاونت در تبانی در معاملات دولتی و اخذ مال بر خلاف قانون، با قرار کفالت، بازداشت هستند.

طالبی چاری افزود: با انتخاب کارشناس، کار بررسی همه پرونده‌های شهرداری بندرگز برای مشخص شدن میزان تخلفات و مبلغ اختلاس آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرگز تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این افراد که سمت‌های مختلفی در شهرداری بندرگز دارند از سال ۹۵ تخلف می‌کردند که با همکاری اطلاعات سپاه و دادستانی شناسایی و دستگیر شدند.

  3 بهمن 1398
بخش : بندرگز / قضاییه
کد خبر: 63155
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام