استاندار گلستان در بازدید از کشتارگاه مرغ در بندرگز:
خوشبختانه تولید مرغ یکی از مزیت های مهم استان است

استاندار گلستان، با بیان اینکه استان گلستان در سال گذشته به طور میانگین حدود 250 هزار تن مرغ و گوشت مرغ تولید کرده است، اظهار کرد: خوشبختانه تولید و کشتار مرغ، یکی از مزیت های مهم استان است که امیدواریم در سال جهش تولید این مقدار افزایش یابد.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس، صبح امروز چهارشنبه 7 خرداد در بازدید از کشتارگاه مرغ "سحرمرغ کردان" در شهرستان بندرگز، تصریح کرد: این کشتارگاه، یکی از موفق ترین واحدهای تولید مرغ استان است که نزدیک به 15 درصد کشتار استان را انجام می دهد.
وی افزود: به دلایل مختلف و خصوصاً شرایط کرونایی، این کشتارگاه با مشکلاتی مواجه شد که با هماهنگی بانک ها، به زودی این مشکلات برطرف خواهد شد.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه این کشتارگاه در حال حاضر فعال است اما امیدواریم در ماه آینده، با رفع مشکلات، با شیفت کامل و تمام ظرفیت، مجدداً به فعالیت خود ادامه دهد.

  7 خرداد 1399
بخش : بندرگز / اقتصادی
کد خبر: 63460
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام