معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان خبر داد؛
برگزاری نخستین ملاقات مردمی مسئولان قضایی گلستان در سال 1400

قاسمی وناجمی گفت: در نخستین ملاقات مردمی مسئولان قضایی گلستان در سال جدید در مجموع درخواست های قضایی و حقوقی، 38 مراجعه کننده بررسی و دستورهای لازم برای پیگیری صادر شد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: پارسال در مجموع سه هزار و 200 نفر در روزهای ملاقات مردمی به دادگستری مراجعه و با رئیس کل دادگستری و معاونان وی دیدار و درخواست های خود را درمیان گذاشتند

وی افزود: علاوه بر یک روز خاص ، دفتر معاونان قضایی رئیس کل دادگستری گلستان به روی مراجعان باز است و پیگر مشکلات آنان هستند .

قاسمی وناجمی ادامه داد: اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری ، رسیدگی دوباره به پرونده هایی که رای آن ها قطعی شده است ، درخواست مرخصی ، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان ، اعلام شکایت در حوزه ی حقوق شهروندی و درخواست رسیدگی زودتر به پرونده ها ، بیشترین خواسته های مردم در این دیدارها بود.

وی افزود: در شهرستان ها نیز روسای دادگستری ها و دادستان ها علاوه بر بررسی روزانه مشکلات مردم ، یک روز خاص را برای پاسخگویی تمام وقت به مراجعان تعیین کرده اند .

قاسمی وناجمی افزود: علاوه بر دیدارهای مردمی، صندوق های حقوق شهروندی نصب شده در همه حوزه های قضایی و حضور بازرسان حقوق شهروندی و آموزشی در حوزه های قضایی و شماره همراه 09111756114 نیز پل های ارتباطی مردم با مسئولان ارشد قضایی استان است .

  11 فروردین 1400
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64186
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام