خیانت پیمانکار در تامین دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان کردکوی/ هزینه خرید دستگاه آنژیوگرافی به جیب چه کسانی رفت؟

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/05/07/139605072016548711517884.jpg

به گزارش گلستان فردا، بخش آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمومنین کردکوی سالهاست که به مراجعان زیادی از سراسر استان گلستان به ویژه شهروندان غرب گلستان و حتی استانهای همسایه خدمات می دهد.

گرچه عمر مفیددستگاه آنژیوگرافی 10 سال برآورد شده اما دستگاه نصب شده در بیمارستان کردکوی 16 سال عمر کرده و حدود دو سالی است که نامه نگاری هایی برای تعویض آن با وزارت بهداشت انجام شده است.

گفته می شود این دستگاه جایگزین از خارج از کشور خریداری شده اما به جای نصب در  بیمارستان کردکوی از شهر دیگری سر درآورده و حقوق شهروندان غرب استان پایمال شده است.

شرکت تامین کننده این دستگاه متعلق به شخصی به نام آقای "س" بوده که در روزهای پایانی سال 99 طی نامه ای به مسئولان کردکوی اعلام کرده در حال تعمیر دستگاه قدیمی آنژیوگرافی است تا مجدد به چرخه فعالیت بازگردد.

دستگاهی که 6 سال بیشتر از عمر خودش کار کرده و حالا با تعمیر قرار است با جان بیمارانی که برای درمان مراجعه می کنند بازی کند، آیا حتما باید اتفاقی ناگوار رخ دهد تا مسئولان به خود بیایند و از کار اشتباه خود عبرت بگیرند؟ جایگاه پیشگیری که همواره گفته می شود بهتر از درمان است در این موضوع کجاست؟

چرا علوم پزشکی دررابطه با 18 میلیارد تومانی که بابت خرید این دستگاه هزینه شده شفاف سازی نمی کند؟ آیا این عدم پاسخگویی نشانه ضعف فاضل به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی است یا نشان از همدستی برای از بین بردن حقوق شهروندان کردکویی؟

پیمانکار اجرای این طرح باید بداند و آگاه باشد تعمیر دستگاه آنژیوگرافی رنگ کردن گنجشک و قالب کردن آن به جای قناری نیست که مردم  نسبت به آن بی تفاوت باشند، چراکه پای جان و سلامت مردم در میان است.

پس از ورود دادگستری و تعیین ضرب الاجل برای بیمارستان گنبد حالا شهروندان کردکویی چشم انتظار ورود مقام عالی دادگستری به این موضوع و روکردن دست خائنان است.

  3 فروردین 1400
بخش : سلامت / جامعه
کد خبر: 64162
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام