مدیرشبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس خبر داد:
خسارت 2 میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت های بهداشت و سلامت گنبد کاووس

تصویر مرتبط

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبد کاووس گفت: سیل اخبر بیش از دو میلیارد تومان به زیر ساخت های بهداشت و درمان این شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از اداره بهداشت شهرستان گنبد کاووس، فرهاد بدیعی اظهار داشت: میزان خسارت وارد به 58 واحد بهداشتی سازه و غیرسازه‌ای دو میلیارد تومان است که از این تعداد 40 واحد بهداشتی سازه‌ای و مابقی غیرسازه‌ای است.

وی افزود: به محض فروکش کردن سیلاب و آب‌گرفتگی در شهر و روستاهای اطراف تیم‌های کارشناس بهداشتی وارد محل‌های خسارت دیده شده و کالاهای آب خورده را بازرسی کردند. در این رابطه بیش از 10 تن از موادغذایی فاسد شده توقیف ومعدوم شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس بیان کرد: 15 روستای این شهرستان و مناطق شمال و جنوب شهر دچار آب‌گرفتگی و سیل شده بود که با همکاری‌های همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در مدت 72 ساعت وضعیت کنترل و مهار شد.

وی ادامه داد: 87 هزارو 342 نفر در قالب 20 هزار و 795 خانوار در مناطق شهری و 15 روستای گنبدکاووس درگیر سیل بودند که از این تعداد 29 هزار و 486 نفر در مناطق روستایی و 57 هزارو 856 نفر شهری هستند.

بدیعی گفت: تاکنون 390 نفر از مردم در مناطق سیل‌زده ویزیت رایگان شدند و دارو به صورت رایگان دریافت کردند که ارزش ریالی آن حدود 95 میلیون تومان است.

به گفته وی اورژانس 115 از 27 اسفندماه تا 18 فروردین یکهراز و 146 مورد ماموریت انجام داده که 231 ماموریت مربوط به تصادف و 915 مورد ماموریت در دیگر حوزه‌ها بوده است.

  25 فروردین 1398
بخش : گنبد کاووس / سلامت
کد خبر: 61726
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام