جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان:
انفجار مهمات قدیمی در گنبد ۲ کشته بر جا گذاشت

انفجار مهمات قدیمی در گنبد ۲ کشته بر جا گذاشت

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: بر اثر انفجار مهمات بر جای مانده از حدود ۴۰ سال قبل در یکی از محلات شهر گنبدکاووس در شرق استان گلستان ۲ تن کشته و یک نفر زخمی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سرهنگ مسعود فروزان عصر امروز چهارشنبه گفت: این حادثه ساعت ۱۵ امروز در یکی از خیابان بهار گنبد به پلیس گزارش شد.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی‌ها و گزارش‌های مردمی مشخص شد سه نفر در حال تخریب سقف یک مغازه بودند که یک شی از سقف به زمین افتاد و ضربه‌ای که فرزند صاحب مغازه به خاطر کنجکاوی به آن زد، موجب بروز انفجار شد.
بگفته وی با بررسی‌های انجام شده ٢ عدد پوکه ۴۰ میلی متری قدیمی در محل کشف شد که احتمالاً مربوط به زمان درگیری گنبدکاووس در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب در این منطقه است که در سقف این مغازه قدیمی باقی مانده بود و چاشنی آن بر اثر ضربات ناشی از تخریب عمل کرد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله دو آمبولانس به محل اعزام شدند.
علی رضا کمال غریبی ادامه داد: نفر سوم این حادثه که دچار جراحت شده به بیمارستان گنبد منتقل شد.

  12 تیر 1398
بخش : گنبد کاووس / حوادث
کد خبر: 62427
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام