استاندار گلستان در مراسم افتتاح پل گدم آباد شهر گنبد کاووس:
اجرای پژوه های عمرانی زیر ساختی خدمتی در مسیر رشد و پیشرفت است.

استاندار گلستان با اشاره تلاش های صورت گرفته در راستای آبادانی شهرها روستاها اظهار کرد:اجرای پژوه های عمرانی زیر ساختی نظیر راه ها و پل ها خدمتی در مسیر رشد و پیشرفت است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس امروز یکشنبه ۲۰ بهمن در آیین افتتاح پل گدم آباد به عنوان یکی از پروژه های بزرگ عمرانی شهر گنبد کاووس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهید سپهبد سلمیمانی تصریح کرد: گنبد کاووس شهری با قدمت بالای هزار سال و دارای تاریخی عظیم و سترگ است و شاهد اجرای پروژه ها سرمایه گذاری و زیر بنایی بزرگ در این شهر هستیم.
وی افزود: بزودی بزرگترین هتل منطقه شرق استان در گنبدکاووس با حضور سرمایه گذاری از همین شهر کلنگ زنی می شود تا زمینه حضور و جذب گردشگران بیش از پیش فراهم آید.
استاندار گلستان با اشاره به راه اندازی زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در این شهرستان گفت: در حال حاضر ۱۰ درصد از ۷۰ میلیون تخم مرغ روزانه کشور در این استان تولید میشود و بی تردید این رقم افزایش خواهد یافت.
دکتر حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود مرز اینچه برون را نقطه ارزشمند ی برای استان دانست و خاطر نشان کرد: امروز افتتاحاتی با رقم ۲۲ میلیارد تومان در اینچه برون صورت گرفت اما بی شک پویایی این پایانه مرزی می تواند اینچه برون را به یکی از فرصت های پر رونق برای کشور بدل سازد .
وی ادامه داد: مشکل تغییر بوژی, عدم ایمنی و طولانی شدن زمان جابجایی و هزینه های بالا جابجایی از سوی ایران رفع شده و امیدواریم با حل مشکل خط عریض در ترکمنستان شاهد جابجایی کالاهای کشور در بلوک اوراسیا باشیم.

  20 بهمن 1398
بخش : گنبد کاووس / اقتصادی
کد خبر: 63207
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام