نفت آبادان پیروز نخستین بازی فینال لیگ بسکتبال/ شکست گرگانی‌ها در خانه

فینال لیگ بسکتبال,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,والیبال و بسکتبال
تیم بسکتبال نفت آبادان توانست در نخستین بازی فینال لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران مقابل میزبان خود شهرداری گرگان به برتری برسد.

از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ بازی نخست فینال لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران برگزار شد که در پایان، تیم نفت آبادان توانست در خانه حریف خود پیروز این دیدار باشد و یک قدم به قهرمانی در این مسابقات نزدیک‌تر شود.

 

به این ترتیب در نخستین بازی فینال این رقابت‌ها دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان به میزبانی گرگانی‌ها مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با حساب ۶۷ - ۶۳ به سود نفت آبادان پایان یافت تا شاگردان حماد سامری با شکست میزبان خود یک قدم به قهرمانی در لیگ‌برتر نزدیک‌تر شوند.

 

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۶ - ۲۱ نفت آبادان

کوارتر دوم: ۱۵ - ۱۴ شهرداری گرگان

کوارتر سوم: ۱۶ - ۲۲ نفت آبادان

کوارتر چهارم: ۱۶ - ۱۰ شهرداری گرگان

 

امیر صدیقی با کسب ۱۹ امتیاز برای تیم شهرداری گرگان، امتیاز آورترین بازیکن این میدان شد و در سوی دیگر آرن داوودی با کسب ۱۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیم نفت آبادان شد.

 

فینال لیگ‌برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود‌و هر تیمی که بتواند در این پنج بازی سه برد را کسب کند به عنوان قهرمانی خواهد رسید. بازی دوم فینال نیز فردا (شنبه) هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی گرگانی‌ها برگزار می‌شود.

  6 اردیبهشت 1398
بخش : گرگان / توپ و تور
کد خبر: 61877
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام