فرماندار گرگان در جلسه با مشاوران بانوان ادارات گرگان :
مشاوران بانوان ادارات،زنان توانمند را برای ارتقا در جایگاه های اداری شناسایی و معرفی کنند

در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گرگان با هدف ارائه فهرست برنامه ها و طرحهای شاخص دستگاههای عضو کارگروه در سال 98  برگزار شد. 
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) "ابوالقاسم صفوی" فرماندار شهرستان گرگان  با اشاره به نقش تربیتی و حمایتی مادر در تمام مراحل زندگی در خانواده گفت :حوزه بانوان یکی از دغدغه های اصلی ماست و توانمند سازی آنان و شناخت مسائل و مشکلات این قشر و توسعه مشارکت اجتماعی آنان مورد توجه و حمایت ما و مسئولین دستگاههای اجرایی است. 
وی تاکید کرد: مشاورین بانوان دستگاههای اجرایی نسب به شناسایی زنان توانمند برای ارتقا در جایگاههای اداری اقدام کنند.
در ادامه قجری معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیان کرد: جامعه زنان در شهر گرگان از پویایی و تحرک خاصی برخوردار است و این ویژگی را می توان هم در جامعه زنان شهری و روستایی احساس کرد. 
وی وظیفه دفتر بانوان فرمانداری را نظارت و هماهنگی بر حسن اجرای برنامه های دستگاههای اجرایی در حوزه زنان متناسب با وظیفه مندی آنان با هدف هم افزایی و انسجام بیشترو کاهش هزینه بر اساس سرفصل ها ی ابلاغی (توانمند سازی –سلامت جسم و روان –توسعه مشارکتهای اجتماعی ) دانست .  
 قجری با اشاره بر برگزاری منظم جلسات اتاق فکر بانوان ، استفاده از روحیه و تفکر خلاق ،پیوند مشاورین با فعالان حوزه مدنی ،حمایت های مادی و معنوی ازسازمانهای مردم نهاد حمایت ازطرح های اشتغالزایی و پشتیبانان وزنان کار آفرین را خواستار گردید.

  20 اردیبهشت 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 62003
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام