دادستان عمومی و مرکز استان گلستان:
کشف گالن‌های آش رشته در دستشویی منزل صاحب کافه زیارت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/3/8/9991017_512.jpg

دادستان عمومی و مرکز استان گلستان از کشف گالن‌های آش رشته در سرویس بهداشتی منزل یکی از صاحبان کافه در زیارت خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حسینی دادستان عمومی و مرکز استان گلستان در خصوص برخورد با کافه‌های پلاستیکی مسیر زیارت گفت: عرض این مسیر به دلیل بساط کردن دستفروشان کنار جاده کم شده بود و نبود ایمنی و ایجاد ترافیک باعث شد این کافه‌های پلاستیکی جمع آوری شود.

وی ادامه داد: همچنین آب منطقه‌ای، اداره راه، بهداشت و منابع طبیعی شاکی این موضوع بودند.

حسینی گفت: صاحبان کافه‌های پلاستیکی از انشعاب آب شرب گرگان استفاده می‌کردند و همچنین روز به روز پیشروی به داخل جنگل صورت می‌گرفت.

دادستان عمومی و مرکز استان گلستان گفت: همچنین، مسائل بهداشتی در این غرفه‌ها رعایت نمی‌شد و به دلیل حاشیه کم جاده خطراتی زیادی را متوجه مردم کرده بود.

وی با بیان اینکه برخی از مردم به این موضوع اعتراض کردند گفت: آن منطقه حریم رودخانه است و نمی‌توان در آنجا طرحی ایجاد کرد و باید برای آن نقطه جایگزینی مشخص کرد و دستگاه متولی آن را انجام خواهد داد.

وی گفت: دربازرسی از یکی از محله‌های نزدیک ناهارخوران در دستشویی منزل یکی از افرادی که در جاده زیارت کافه داشت گالن‌های آش رشته کشف شد.

حسینی گفت: ماجرا از این قرار بود که آش را به کافه برده، گرم می‌کردند و به خورد مشتری‌ها می‌دادند.

  8 خرداد 1398
بخش : گرگان / قضاییه
کد خبر: 62188
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام