نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان:
حجاب از ضروریات دین است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/4/21/10218438_973.jpg

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حجاب از ضروریات دین و بی حجابی بدترین توهین به مقام زن است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه  گلستان و امام جمعه گرگان در نماز وحدت آفرین جمعه در مصلی گرگان گفت: در حدود ۸۰سال پیش در حرم مطهر امام رضا (ع) تعدادی از مردم درمسجد گوهر شاد مورد اصابت گلوله رژیم رضاخان قرار گرفتند و مسجد به حمام خون تبدیل شد.

وی افزود:علت این حادثه کشف حجاب رضاخان بود ،حجابی که از نظر اسلام و قرآن امری بسیار مهم است.

آیت الله نور مفیدی افزود: در جوامع امروز امتیاز زن را به مسائل ظاهری آن مرتبط کردند و این یک توهین به شخصیت زن است.

وی افزود: حجاب تکمیل کننده شخصیت زن و بی حجابی بدترین جرم و جنایات به مقام زن است که آن را یک امتیاز در زن تبدیل کردند، درحالی که امتیاز زن می‌تواند در بخش‌های علمی و ایمان و جهاد باشد.

نماینده، ولی فقیه  گلستان در نماز عبادی و سیاسی جمعه گفت: حجاب از ضروریات دین محسوب می شود  و مقتضی است تا زنان مسلمان و ایران آن را رعایت کنند و تحت تاثیر تبلیغات شیطانی قرار نگیرند.

وی همچنین در خصوص جنگ چند ساله یمن با برخی از کشور‌های عربی منطقه مانند عربستان و امارات گفت: مردم یمن و انصارالله و ارتش این کشور با ایستادگی و مقاومت نشان دادند که همه چیز پول و قدرت نیست و اسلحه و جایگاه‌های بین المللی نمی‌تواند سبب پیروزی شود.

وی گفت: مردم ایران هم در این شرایط فعلی می‌توانند با مقاومت و ایستادگی پیرزو میدان شوند هرچند این مسیر مشکلات متعددی هم دارد.

آیت الله نور مفیدی افزود: اگر ملت ایران در مقابل فشار‌های کشور‌ها منفعل باشند آن‌ها برما مسلط می‌شوند.

وی در پایان افزود:باید کشور‌های اروپایی به تمام وعده‌های خود  در برجام عمل کنند و فقط حرف نزنند چرا که کشور ایران به تمام وعد‌های خود در برجام عمل کرده  و برخلاف قانون کاری  را انجام نداده است.

  21 تیر 1398
بخش : گرگان / داخلی
کد خبر: 62476
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام