فرماندار گرگان:
قیمت مرغ در مرکز استان نباید از مرز ۱۲۹۰۰ تومان عبور کند/ اداره کل صمت با متخلفان برخورد جدی نماید

http://media.shabestan.ir/Original/1398/03/12/IMG10355259.jpg

حمیدی فرماندار گرگان در جلسه تنظیم بازار مرکز استان با بیان این خبر گفت: بنا به ابلاغ  تنظیم بازار کشور، قیمت مرغ 12900 تومان قیمت گذاری شده و در سطح شهرستان نیز نباید بیشتر از قیمت مصوب افزایش قیمت مرغ را شاهد باشیم.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، فرماندار گرگان به فعالیت ۳ کشتارگاه طیور در گرگان اشاره کرد و اظهار داشت: تیمی متشکل از جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، انتظامی و نماینده تعزیرات با محوریت دامپزشکی از کشتارگاه های مرغ بازدید مستمر داشته باشند.

وی اضافه کرد: ورود، خروج و مکان تحویل مرغ باید با نظارت این دستگاه ها در شهرستان صورت گیرد تا شاهد گزارشات و تخلفات در این حوزه نباشیم.

حمیدی در ادامه خاطر نشان کرد: ۱۰ درصد مرغ کشور در استان گلستان تولیدمی شود؛ که این امر سبب رونق تولید و اشتغال در این حوزه گردیده است.

فرماندار گرگان افزود: دولت در زمینه خوراک و نهادهای طیور یارانه پرداخت میکند و با نظارت مستمر اجازه نخواهیم داد افرادی در این‌موقعیت سوء استفاده نمایند.

حمیدی با بیان اینکه بیش از یک چهارم جمعیت شهرستان در روستاها سکونت دارند؛افزود: نیاز است با همکاری بخشداران، اقلام‌تنظیم بازار در اختیار دهیاران قرار گیرد تا بصورت عادلانه در بین مردم عزیز توزیع گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه کنترل و نظارت بر صنوف و مراکز توزیع کالا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد؛ تاکید کرد: حساسیت در حوزه نظارت باید سازماندهی شده و اثر بخش باشد.

  24 مرداد 1398
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 62617
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام