در گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛
کشت 200 اصله نهال در پارک جنگلی النگدره

200 اصله نهال توسط کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در پارک جنگلی النگدره گرگان کشت شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، همزمان با هفته بسیج، همایش پیاده ‌روی کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان با حضور معاون امورجنگل و رئیس یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان  در پارک جنگلی النگدره برگزار شد.
شرکت کنندگان مسیر النگدره و پل طبیعت را طی کرده و در محل نشان گذاری شده به کاشت نهال با حضور کارشناسان مربوطه پرداختند.
در این مراسم علی اصغر نکویی با بیان اینکه درختکاری و طبیعت سرسبز از نگاه قرآن از جایگاه ممتازی برخوردار است، اظهار کرد: با تو به اهمیت این موضوع باید گام های اساسی در این راستا برداشته شود.
وی از کشت ۲۰۰ درخت از نوع بلوط و انجیلی توسط نیروهای منابع طبیعی در پارک جنگلی النگدره گرگان خبر داد و افزود: این کار در راستای اجرایی شدن طرح «نجات سبز» صورت گرفت.

در ادامه معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: هدف از برگزاری این پیاده روی، کاشت نهال ادای دین به شهدای منابع طبیعی و اشاعه فرهنگ درختکاری می باشد.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ درختکاری در بین اقشار مختلف مردم تاثیر مثبت و بسزایی داشته که علاوه بر حفظ منابع طبیعی میراث ماندگاری برای آیندگان به یادگار خواهد گذاشت.
گفتنی است بازدید از خانواده جانباز شهید صادقی از کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از دیگر برنامه های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بود که به مناسبت

  9 آذر 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 62978
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام