توزیع 2500 بسته مواد بهداشتی در گرگان

توزیع 2500 بسته مواد بهداشتی در گرگان/ هشدار شیوع کرونا در تفرجگاه‌ها جدی گرفته شود

فرماندار شهرستان گرگان از توزیع 2 هزار و 500 بسته مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد  حمیدی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 2 هزار و 500 بسته مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان گرگان توزیع شد.

وی تصریح کرد: ویروس کرونا یک بحران جدیدی است که در کنار زشتی‌هایش، زیبایی‌هایی را دارد مردم باید موارد بهداشتی را رعایت کنند و با شست‌وشوی مدام دست‌ها از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

* ضرورت رعایت نکات بهداشت عمومی

فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند، ابراز کرد: بسیاری از مردم به صورت خودجوش، ایثارگرانه و داوطلبانه اقدام به تهیه و توزیع ماسک بین مردم می‌کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه تمام دهیاری‌ها، شورایهای اسلامی و خیرین استان گلستان در زمینه ضدعفونی کردن و مبارزه با ویروس کرونا پیشگام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکسری افراد سودجو دست بازار توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده را بستند و اقدام به احتکار کردند.

*مردم از رفتن به تفرجگاه‌ها جدا خودداری کنند

فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به اینکه حضور مردم در خیابان‌ها کمرنگ شود، افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مردم تنها در موارد ضروری به خیابان بیایند و از هرگونه تجمع خودداری کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه مردم از رفتن به تفرجگاه‌ها جدا خودداری کنند، گفت: متاسفانه درروزهای آخرهفته مردم به سمت جنگل و تفرجگاه‌ها می‌روند و خطر در این مکان‌ها جدی است و مردم را به ابتلا به این ویروس بیشتر تهدید می‌کند متاسفانه در آخر هفته گذشته تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان چند برابر شد.

وی درخصوص نظارت بر نانوایی‌های شهرستان در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: اطلاع‌رسانی‌ها به تمامی نانوایی‌ها در این زمینه صورت گرفته است و تمامی کارگران باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه آموزش‌‌های لازم به نانوایی‌ها در زمینه جلوگیری از شیوع کرونا داده شده‌ است، ابراز کرد: در نانوایی‌ها فروشنده نان و فردی که کارت می‌کشد باید مجزا از یکدیگر باشند در غیر اینصورت برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

  15 اسفند 1398
بخش : گرگان / سلامت
کد خبر: 63285
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام