ادعای ورود فاضلاب به شبکه توزیع آب روستای محمد آباد گرگان صحت ندارد

https://static2.borna.news/servev2/YWpvmR5TthcV/KxuoffTghAA,/%D8%A2%D8%A8+%D8%B4%D8%B1%D8%A8.jpg

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان گفت: ادعای ورود فاضلاب به شبکه توزیع آب روستای محمد آباد گرگان صحت ندارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس غلامی در خصوص خبر وجود فاضلاب در آب آشامیدنی روستای محمد آباد گفت: طبق گزارشات و نمونه هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب صورت گرفت آب روستای محمد آباد هیچ گونه آلودگی نداشته و آب شرب کاملا سالم و بهداشتی در شبکه توزیع جریان دارد.
مهندس غلامی با رد خبر آلوده بودن آب مصرفی مشترکین این روستا اعلام نمود: براساس اعلام رسمی آزمایشگاه کنترل کیفی و بهداشتی آب و فاضلاب استان گلستان مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب شرب روستای محمد آباد را بیش از 99درصد اعلام نمود و اظهار داشت: در حال حاضر آب آشامیدنی روستای فوق از لحاظ بهداشتی کاملا سالم و به دور از هر گونه آلودگی است.
وی با ذکر اینکه آب آشامیدنی در شهر و روستاهای گرگان به صورت روزانه توسط عوامل بهداشت و شرکت آب و فاضلاب کنترل می‌شود گفت: از مشترکین گرامی درخواست می‌شود به شایعاتی از این قبیل توجه نکنند و اخبار درست را از منابع معتبر دریافت نمایند.
مهندس غلامی مدیر آب و فاضلاب شهرستان گرگان همچنین اضافه کرد: طبق اعلام مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت استان منشاء بیماری فوق از آب شرب نبوده و در صورت وجود چنین مسئله‌ای مطمئناً شبکه بهداشت استان به ما اطلاع و نتایج نمونه‌گیری‌های خود را نیز اعلام می نمود در حالی که تاکنون چنین مکاتبه ای در این خصوص صورت نگرفته است.

  15 مرداد 1399
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 63647
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام