فرماندار کردکوی خبر داد:
افتتاح و کلنگ زنی 152پروژه در ایام دهه فجر امسال

فرماندار کردکوی گفت: در مجموع 152پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 355میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش گلستان فردا، ابراهیم قدمنان، فرماندار کردکوی در نشست خبری دهه فجر از افتتاح 104پروژه و کلنگ زنی 19پروژه در ایام دهه فجر در کردکوی خبر داد و  اظهارکرد:  اعتبار این پروژه ها 82میلیارد تومان است که 29پروژه اقتصادی با اشتغال زایی 404نفر با اعتبار 183میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود: در مجموع 152پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با 355میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

قدمنان ادامه داد: افتتاح پروژه ها مانند طرح هادی شامل آسفالت با اعتبار 6میلیارد تومان، جدول کشی با اعتبار یک میلیارد و 850 میلیون تومان، افتتاح هزار واحد مسکونی با اعتبار 55میلیارد تومان، افتتاح سالن ورزشی در سالیکنده با اعتبار سه میلیارد تومان، افتتاح مدرسه سه کلاسه با اعتبار دو میلیارد و 900میلیون تومان، افتتاح شهرک گلخانه، گلخانه سبزی و سیفی جات با اعتبار 6 میلیارد و 300میلیون تومان با اشتغال زایی هفت نفر از جمله پروژه های ما است.

وی با اشاره به اینکه یک دامداری با اعتبار 13میلیارد تومان با اشتغال زایی 26 نفر در کردکوی افتتاح می شود، افزود: افتتاح پل قاضی محله، کلنگ زنی زهکشی اراضی به میزان چهار هزار و 200هکتار با اعتبار 90میلیارد تومان در فاز اول، بازسازی کارخانه کیک و شیرینی با سه میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۳ نفر هم از دیگر پروژه ها در این ایام خواهد بود.

فرماندار گرگان در خصوص طرح های گردشگری گفت: طرح گردشگری آب بندان ها، گردشگری مناطق جنگلی و ییلاقی، جاده سازی و استانداردسازی در جهان نما و غیره در دستور کار ماست.
وی ادامه داد: 850 برنامه فرهنگی به مناسبت ایام دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.
قدمنان اظهار کرد: 45 مسجد در سطح شهرستان داریم که با محوریت امام جماعت هر شب برنامه های فرهنگی برگزار خواهند کرد و مسابقه های متعدد از جمله گام دوم انقلاب را هم در بین نوجوانان  و جوانان برگزار خواهیم کرد.

  5 بهمن 1399
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 63875
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام