۶سال پس از انقضاء
نصب دستگاه جدید آنژیوگرافی کردکوی تا پایان امسال

https://uupload.ir/files/slb0_photo_2020-05-30_17-12-01.jpg

شش سال از عمر مفید دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان کردکوی گذشته و حالا رئیس این بیمارستان گفته تا دو ماه دیگر دستگاه جدید خریداری و راه اندازی می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، غلامعلی ریاحی، رئیس بیمارستان کردکوی از نصب و راه اندازی دستگاه آنژیوگرافی جدید در بیمارستان کردکوی خبر داد و اظهار کرد: به دلیل گذشتن تاریخ مصرف و لزوم تعویض دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان کردکوی این دستگاه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تا پایان سال 99  در مرکز راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: اکنون به طور متوسط روزانه ۳۰مورد آنژیوگرافی و آنژیو پلاستی قلب در بیمارستان امیرالمومنین(ع) کردکوی انجام می شود.

بر اساس اعلام شرکت سازنده عمر مفید دستگاه آنژیوگرافی قلب کردکوی ده سال است و به دلیل حساسیت نوع فعالیت آن باید دستگاهی جدید کار آنژیوگرافی قلب بیماران را انجام دهد.

با این حال اعلام شده پس از سالها برای تعویض آن اقدام شده اما با تصمیم مسئولان سر کردکوی بی کلاه مانده و دستگاهی که به نام کردکوی بود به کام گنبد وارد استان شد.

حالا اما قرار است در روزهای پایانی سال با طعم ارز ۴۲۰۰تومانی دستگاه کردکوی پس از ۶سال انقضاء از رده خارج شود.

  12 بهمن 1399
بخش : کردکوی / سلامت
کد خبر: 63917
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام