به مناسبت هفته منابع طبیعی ۱۶۷۳ اصله نهال به نام شهدای تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان کاشته شد

https://basijnews.ir/files/fa/news/1399/12/16/3208738_484.jpg

‌۱۶۷۳ اصله نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به نیت شهدای تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان کاشته شد.

به گزارش گلستان فردا، صبح امروز و با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان، جمعی از مدیران و خانواده‌های معظم شهدا غرس نهال به نیابت از هزار و 673 شهید تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان انجام شد.

سردار علی ملک شاهکوهی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امنیت، اقتدار، استقلال و همه پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر به آن دست یافته مرهون و مدیون خون شهدا است.

وی در ادامه با توجه و تأکید بر حفظ منابع طبیعی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از محیط زیست همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است و همه ما معتقدیم منابع طبیعی و محیط زیست میراثی گران‌بها برای آیندگان ما است و همه وظیفه داریم جلوی تخریب آن را بگیریم.

فرمانده سپاه نینوا استان بیان کرد: سپاه و بسیج در هر زمانی که منابع طبیعی و محیط زیست درگیر برخی بحران‌ها و حوادث از جمله آتش سوزی شدند، در کنار دستگاه‌های متولی قرار گرفت و به کمک آنان شتافت.
 
وی ادامه داد: تقدیم یکهزار و 673 شهید برگ زرینی در کارنامه درخشان تیپ مردم پایه سپاه نینوا در راه پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار ملک شاهکوهی گفت: اینکه امروز به نیابت از هر یک از این شهدا یک درخت بکاریم کار زیبنده‌ای خواهد بود تا یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

  16 اسفند 1399
بخش : جامعه / محیط زیست
کد خبر: 64076
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام