فرماندار کردکوی خبر داد ؛
عملیات جستجو برای یافتن دختر مفقود شده در ارتفاعات کردکوی ادامه دارد/ با توجه به تذکرات ارائه شده لیدر گروه گردشگری متعهد به بازگشت و عدم حضور در منطقه شده بود

فرماندار کردکوی با بیان اینکه عملیات جستجو از صبح جمعه 20 تیر آغاز شده اظهار کرد: عملیات جستجو برای یافتن دختر مفقود شده در ارتفاعات کردکوی با همکاری نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی ، کوهنوردان، نیروهای بخشداری ها و دهیاری ها ادامه دارد اما تا کنون موفقی حاصل نشده است.

ابراهیم قدمنان صبح امروز 23 تیر در گفتگو با گلستان فردای ایران (گلستان فردا) با تشریح روند مفقود شدن خانم سها رضانژاد تصریح کرد: چهارشنبه مطلع شدیم گروهی گردشگری از تهران قصد حضور در ارتفاعات شهرستان کردکوی را دارند.
وی افزود: صبح پنج شنبه از لیدر گروه دعوت کردیم و در نامه ای خطاب به آنان اعلام کردیم که با توجه به شیوع کرونا هرگونه حضور گردشگران در منطقه ممنوع است و آنها متعهد به بازگشت و عدم حضور در منطقه شدند.
فرماندار کردکوی گفت: اما متاسفانه علی رغم تذکرات ارائه شده و تعهدات ، گروه گردشگری به صورت پیاده از راه های جنگلی از ایست بازرسی عبور کرده و با استفاده از ماشین های محلی به منطقه گردشگری جهان نما رفتند.
قدمنان یادآور شد: صبح جمعه از مفقود شدن این عضو گروه مطلع شدیم و عملیات امداد و نجات را آغاز کردیم و با کمک نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی ، کوهنوردان، نیروهای بخشداری ها و دهیاری ها ، اهالی روستاهای میاندره و شموشک و همچنین دو پهباد که از روز شنبه به مجموعه اضافه شد ادامه دارد .
وی خاطر نشان کرد: باید مردم نسبت به اخطارها و پروتکل های ممنوعیتی حساس باشند چرا که تمام اقدامات در راستای حفظ سلامتی و جان مردم انجام می شود و امیدواریم هیچ شهروندی با مشکل مواجه نشود.

  23 تیر 1399
بخش : کردکوی / حوادث
کد خبر: 63583
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام