دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان:
تشکیل پرونده قضایی برای مدیران دستگاه های اجرایی استان از ابتدای امسال

دادستان مرکز استان از تشکیل 20 پرونده برای مدیران و کارکنان  دستگاه های اجرایی در دادسرای گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در جلسه شورای  پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان این خبر را اعلام کرد و گفت: این تخلفات برای مدیران استانی ، شهرستانی و کارمندان و شهرداری ها در دادسرای مرکز استان  به اتهاماتی مانند  ترک فعل و  انجام ندادن تکالیف قانونی و اجرا نکردن دستورات قضایی ، از ابتدای امسال تشکیل شده است .

سیدحسینی افزود: برای تعدادی از این پرونده ها کیفرخواست صادر شده و بقیه نیز در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است .
دادستان مرکز استان در ادامه این جلسه نبود برخی هماهنگی بین دستگاه های اجرایی را یکی از علل بروز فساد و رانت  به ویژه در حوزه زمین خواری و تصرف اراضی ملی عنوان کرد و گفت: اگر دستگاه ها پیش از صدور مجوز یا سند از منابع طبیعی استعلام بگیرند بخشی از تخلفات در زمین خواری کاسته می شود .

حجت الاسلام سیدحسینی افزود: در دادسرای مرکز استان برای جلوگیری از تخلف در حوزه واگذاری اراضی دولتی به تعاونی ، اداره راه و شهرسازی را مکلف کردیم  به دادستانی ها اعلام کنند تا استعلام و ها و روند واگذاری ها از نظر قانونی بررسی شود .

  15 بهمن 1399
بخش : خبرها / اخبار داغ / قضاییه
کد خبر: 63942
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام