بیانیه‌ی شماره‌ی (۱) شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان

بیانیه‌ی شماره‌ی (۱) شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان

به گزارش گلستان فردا، ضمن عرض تبریک عید بزرگ مبعث پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) به اطلاع شهروندان عزیز دارالمؤمنین گرگان می‌رساند:

همان‌طور که قبلاً اطلاع‌رسانی شد، با توجه به در پیش بودن انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی ذیل شورای ائتلاف استان گلستان، از ماه‌ها پیش کار خود را آغاز کرد و بحمدالله تا کنون حدود ۳۰نفر از کسانی که با رویکرد انقلابی، قصد ورود به عرصه‌ی نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان را دارند، در شورای سیاستگذاری ثبت نام نمودند.

شورای سیاستگذاری پس از ثبت نام افراد و اخذ مدارک مورد نیاز و ارزشیابی ابتدایی از آنان با توجه به فرم مربوطه، ضمن آغاز تحقیقات میدانی و همزمان با آن، همه‌ی داوطلبان را به جلسه‌ی مصاحبه دعوت کرد و این مصاحبه با حضور اساتید برجسته‌ی دانشگاهی و حوزوی و افراد مجرّب و آشنا به قوانین مدیریت شهری و مشکلات شهر گرگان، در طیّ دو روز (۱۸ و ۲۰ اسفند) برگزار شد.

نظرخواهی‌هایی که از داوطلبان به عمل آمد، حاکی از رضایت آنان از فرایند تصمیم‌گیری در شورای سیاستگذاری و بی‌سابقه بودن این فرایند در ادوار مختلف گذشته، بوده است.

هم‌اکنون شورای سیاستگذاری در حال بررسی و جمع‌بندی نتایج به‌عمل آمده از سه مرحله‌ی مذکور (۱- فرم ارزشیابی ۲- مصاحبه ۳- تحقیقات میدانی) است و ان‌شاءالله تا غروب روز شنبه ۲۳ اسفند، لیست حداقل ۱۸نفره از افرادی که حائز حد نصاب امتیاز لازم شده‌اند، آماده و وضعیت داوطلبان- اعم از قبول‌شدگان و کسانی که صلاحیتشان احراز نشده است- به آنان اعلام خواهد شد.

ضمناً کسانی که نصاب امتیاز لازم را کسب کرده‌اند، ملزم به امضای میثاق‌نامه خواهند بود و در صورت امتناع از امضا، از فرایند تصمیم‌گیری خارج خواهند شد.

تذکر: اگر در طول ایام ثبت نام رسمی نیز کسانی داوطلب شوند که در فرایند شورای سیاستگذاری قرار گیرند، لازم است پس از امضای میثاق‌نامه، در مصاحبه شرکت کنند و در صورت اخذ نصاب امتیاز در مراحل سه‌گانه، به لیست ۱۸نفره اضافه خواهند شد.

در پایان از همه‌ی نیروهای انقلابی شهر گرگان تقاضا داریم ضمن تلاش در جهت تقویت انسجام جریان انقلابی، مردم را برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح ترغیب نمایند.

۹۹/۱۲/۲۲

کمیته اطلاع رسانی

شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان

  25 اسفند 1399
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 64125
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام