مدیرکل فناوری اطلاعات گلستان:
شبکه فیبر نوری موجب تحول منطقه دوزین می شود/ افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات

مدیر کل فناوری اطلاعات گلستان گفت: شبکه فیبر نوری موجب تحول منطقه دوزین و افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، مراسم کلنگ زنی فیبر نوری uso بخش کوهسارات شهر دوزین به قلی تپه به طول ۳۰ کیلومتر با حضور کوسه غراوی نماینده مردم شرق گلستان در مجلس، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیرکل مخابرات گلستان و جمعی از مسئولان محلی با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال برگزار شد.

مدیر کل فناوری اطلاعات گلستان در این مراسم اظهار کرد: ما در عصر فناوری اطلاعات و در واقع عصر تحول دیجیتال حضور داریم و این صنعت می تواند تحولات بسیار بزرگی را رقم بزند.

محمد احمدی افزود: برای شکوفایی و توسعه باید از بستر دیجیتال و فناوری بهره برد و سرعت، وسعت و تاثیر پذیری از مشخصات این عصر است.

وی با اشاره به تاثیرپذیری فناوری در دنیا گفت: امروزه انتخابات بزرگترین کشورهای دنیا از طریق شبکه مجازی برگزار می شود.

احمدی تصریح کرد: فیبر نوری توسط مخابرات راه اندازی می شود و هیچ مشکلی را برای پهنای باند نخواهیم داشت و این فناوری می تواند تحولی در منطقه ایجاد کند.

وی افزود: با استفاده از اجرای این طرح مشترکین این منطقه میتوانند با پهنای باند بالا و سریع برای تلفن های همراه و حتی برای منازل به صورت adsl پوشش دهی شود.

احمدی گفت: با افتتاح این فیبرنوری دفتر پیشخوان دولت ارتقا پیدا می کند و ساکنین این منطقه می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

  29 تیر 1398
بخش : مینودشت / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62519
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام