3 هزار و 100گلستانی واکسن کرونا را دریافت کردند

تزریق دوز دوم واکسن کرونا ایمنی مطلوب ایجاد می‌کند - ایرنا

استاندار گلستان گفت: تا کنون به ۳هزار و ۱۰۰نفر در گلستان واکسن کرونا تزریق شده است.

به گزارش گلستان فردا، هادی حق شناس، استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از ابتدای که واکسن کرونا وارد استان شد تا کنون توانستیم به ۳هزار و ۱۰۰نفر واکسن کرونا تزریق کنیم.
وی با اشاره به اینکه این افراد شامل کادر درمانی، بیماران خاص، سالمندان و جانبازان هستند، افزود: تا پایان فروردین تعداد بیشتری در برابر کرونا در استان واکسینه می شوند.

استاندار گلستان از درگیری پیک چهارم کرونا در 20 استان کشور خبر داد و گفت: تعداد شهرستانهای قرمز کرونایی کشور از ۹شهرستان در روز اول سال به ۳۷شهرستان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از پیک چهارم کرونا در استان محدودیت هایی برای روز ۱۳فروردین روز طبیعت و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برپایی جشن های نیمه شعبان برقرار می شود.

حق شناس با بیان اینکه محدویت شبانه کرونایی از امشب یک ساعت کمتر می شود، اظهارکرد: ترددها از امشب از ساعت ۲۱شب تا ۳ بامداد به ساعت ۲۲تا۳ بامداد تغییر می کند.

در ادامه عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه تاکنون در گلستان ۸مورد کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شده است افزود: در بین این افراد کودک 13ساله نیز وجود دارد و همگی تحت درمان هستند.

  7 فروردین 1400
بخش : سلامت
کد خبر: 64178
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام