به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛
218 ویژه برنامه در شهرستان ترکمن برگزار می شود/ فعالیت هنرستان علوم دریایی

گرگان- فرماندار بندر ترکمن از برگزاری  218 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان بندرترکمن خبر داد و گفت: از این تعداد 24 برنامه به صورت شاخص انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، الیاس هیوه چی  در نشست ستاد خبری چله  انقلاب اسلامی از برگزاری  218 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان بندرترکمن خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 24 برنامه به صورت شاخص انجام خواهد شد

وی افزود: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان ترکمن با 11 کمیته در قالب پیگیری برنامه های دهه فجر راه اندازی شده است.

توماج ادامه داد: 6 برنامه در حوزه کمیته فرهنگی، 9 برنامه در کمیته روستایی و عشایری، 21 برنامه توسط کمیته ورزش و جوانان، 6 برنامه توسط کمیته زنان و خانواده، 46 برنامه توسط سازمان های مردم نهاد، دو برنامه در حوزه تجلیل از خادمان قرآن و روحانیت، 56 برنامه در حوزه دفاعی و بسیج مردمی، 50 برنامه توسط کمیته فرهنگی و دانش آموزی و سایر کمیته ها در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی از احداث آب شیرین کن با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان خبر داد و افزود: در ابتدای انقلاب 17 روستای این شهرستان آب باکیفیت برخوردار بودند که اکنون تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی مطلوب بهره مند هستند .

هیوه چی با اشاره به اینکه این شهرستان قبل از انقلاب اسلامی تنها از یک مرکز بهداشت برخوردار بود، اظهار کرد: اکنون تعدا این مراکز  5 مر کز بهداشت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد مدارس این شهرستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 20 مدرسه بود، گفت: تعداد این مدارس اکنون به 65 مدرسه ارتقا یافته است.

فرماندار بندرترکمن با اشاره به فعالیت مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در بندرترکمن یادآور شد: هم اکنون هنرستان علوم دریایی این شهرستان بعنوان 5 مرکز موجود در کشور و در حوزه آموزش و پرورش فعال است .

 

 

  8 بهمن 1397
بخش : بندرترکمن / جامعه
کد خبر: 61029
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام