دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان

مهندس محمد رحیم رحیمی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره  گاز گلستان باحضرت آیت ا...نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه گرگان دیدار وگفتگو کرد.

 
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، در این دیدار که با هدف بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند نماینده ولی فقیه دراستان انجام گرفت،مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با ابرازخرسندی از فرصت بوجود آمده،گزارشی از اقدامات و عملکرد شرکت گاز در زمینه مدیریت بحران سیل و رانش اخیر استان و همچنین توسعه گازرسانی و خدمات رسانی در سطح استان ارائه نمود.


 مهندس رحیمی افزود:با وقوع سیل شدید در استان گلستان در ابتدای شروع سال جدید ، کارکنان این شرکت با حضور به موقع و با برنامه ریزی و تدابیر لازم و انجام اقدامات پیشگیرانه خوشبختانه گاز هیچ مشترکی در این ایام بحرانی قطع نشده است.

 

 وی ادامه داد: در چند روز گذشته نیز شاهد رانش زمین در شهرستان مینودشت بودیم که این حادثه خساراتی را به لوله های گاز موجود در منطقه  وارد آورده که در این زمینه شهر دوزین بهمراه 21 روستای مجاور قطع شده که با اقدامات انجام شده و حمایتهای مسئولین در اولین فرصت جریان گاز آنها را وصل نمودیم

 

 مهندس رحیمی همچنین از عنایات حضرت آیت ا...نورمفیدی که نسبت به جایگاه شرکت گاز توجه خاصی داشتند و همواره این شرکت در نیل به اهدافش بویژه در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف از طریق تریبون نماز جمعه یاری رسانده تشکر کرد و درخواست داشت تا در این ماه پر خیروبرکت از دعاهای خویش کارکنان شرکت را بهره مند سازد.
 
 در ادامه حضرت آیت ا...نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان نیزضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل  و هیئت همراه و بیان رهنمودهای ارزنده،از زحمات و تلاشهای مجموعه گازگلستان بویژه در مدیریت بحرانهای اخیر سیل و رانش زمین در استان و همچنین توسعه گازرسانی و صیانت از گازطبیعی تقدیر نموده و از شرکت گاز استان گلستان به عنوان یکی از دستگاههای خدمات رسان موفق یاد کرد.

  22 اردیبهشت 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62025
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام